Skravletråd

Tfk twinner twist

tfk-joggster-twist-2014-soskenvogn-carbo-sort.jpg

bare at den ene er bag da så klart :P
Fin :) får du låst framhjula? Det hjalp veldig på min Emmalj. der det var mye slaps :D

Det er bra. Blir ikke dåp før 13. Mars her. Februar skjer det så mye annet også er det en prest som er i forskjellige kirker i nes så hadde ikke så mange datoer å velge i;)
Vi hadde heller ikke mange å velge mellom, det var derfor det ble nå:) er fire ulike kirker her, så det er vel her en gang i mnd eller noe. Men godt å være ferdig da:)

Det er bra. Blir ikke dåp før 13. Mars her. Februar skjer det så mye annet også er det en prest som er i forskjellige kirker i nes så hadde ikke så mange datoer å velge i;)
Vi skal ikke ha før 20.03.. Ville egentlig ha 6.03 som er 4 mnd-dagen hans, men da var tanta opptatt :/ så da blir det 20. som er min bestemors bursdag. Hun ville fylt 90 den dagen <3

Vi skal ikke ha før 20.03.. Ville egentlig ha 6.03 som er 4 mnd-dagen hans, men da var tanta opptatt :/ så da blir det 20. som er min bestemors bursdag. Hun ville fylt 90 den dagen <3
Var den 6 vi helst ville ha også. Men da var det ikke noe her. Hehe

koselig med en dato som betyr noe:)

Bahh skjønner ikke hvorfor ikke de kan måke veien skikkelig? Helt håpløst å gå ute her nå med så mye snø i veien og søskenvogn.. Hjelpes. Gleder meg til VÅR og SOMMER og SOL og bar vei.. LEI.
Er helt enig med at jeg gleder meg til vår og sommer og sol :P

Men er god trening i å traske rundt i dette føret da :)

Back
Topp