Skravletråd

Farmora strikker bare sokker å mormor Kan tepper ;0:p Hehe jeg vill lage klær :D
Ja, er så mye fine klær som man kan lage og!

Her kan de begge to, men ene er fremdeles i full jobb så vil ikke mase. Den andre er pensjonist, men får en del "bestilllinger" fra sine døtre til barna deres - så vil ikke plage henne spesielt mer :P

Ja, er så mye fine klær som man kan lage og!

Her kan de begge to, men ene er fremdeles i full jobb så vil ikke mase. Den andre er pensjonist, men får en del "bestilllinger" fra sine døtre til barna deres - så vil ikke plage henne spesielt mer :P
Nei jeg ser den :/ da ville ikke jeg heller ha spurt :/
Jeg skal si i fra om boka er god :D håper den er det så vi begge kan lage våre egne :)

Ser den :p

Greit å begynne tidlig for neste år egentlig. Problemet er at jeg ofte mister lysten på strikkeprosjektene utover våren, og så glemmer jeg helt av det..
Ja, synes det er kjekt å få ting unna :) ! Ja, er mye annet gøy å finne på utover våren ja. Du får forte deg før våren hehe :p

Så kreativ du høres ut:) er så fint med hjemmelaget :D hehe. Kan jo hende man en dag får brukt for det;)
Håper jo jeg får brukt det :) har masse prosjekter i hodet som jeg vil sette til livs når pengene strekker til :) venter på foreldrepengene, har ikke fått på 6,5 uker.

Var en som tok 20 minutters dupp. Wow! zzZzZz ;)

Flinka da :D

Hvilke kaker du bakte? :)
Bakte til dåp faktisk, til gutt;) Skulle ha kransekake + hvit dame dåpskake. Begge med personlige detaljer som bilde, en rangle som var favorittleke, hunden i familien osv. Så det tok tid!! Kransekaken ble pyntet med roser nedover i samme farger som selve dåpskaken.

Så var det en minni mouse kake og cup cakes til barnebursdag.

Håper jo jeg får brukt det :) har masse prosjekter i hodet som jeg vil sette til livs når pengene strekker til :) venter på foreldrepengene, har ikke fått på 6,5 uker.

Det gjør jeg også, håper det kommer i dag..

Slitsomt ikke sant?

mhm.. ønsker meg egentlig babycall med kamera for jeg løper opp og ned hele tiden når hun sover oppe og jeg er nede.. og vi har gammelt hus som knirker så ofte vekker jeg henne :P

Back
Topp