Det er jammen ikke jeg hellerJeg sjekket kontoen i sted...jeeeez looouis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jammen ikke jeg hellerJeg sjekket kontoen i sted...jeeeez looouis...
Ligger hvertfall førnøyd i vognen så jeg får gjort meg ferdig på badet. Vi skal bort på baby besøk så greit å se litt fresh ut etter en slik nattDet er brakrysser fingrene for det
![]()
Ja, er så mye fine klær som man kan lage og!Farmora strikker bare sokker å mormor Kan tepper ;0Hehe jeg vill lage klær
![]()
Det er helt santLigger hvertfall førnøyd i vognen så jeg får gjort meg ferdig på badet. Vi skal bort på baby besøk så greit å se litt fresh ut etter en slik natt![]()
Nei jeg ser den :/ da ville ikke jeg heller ha spurt :/Ja, er så mye fine klær som man kan lage og!
Her kan de begge to, men ene er fremdeles i full jobb så vil ikke mase. Den andre er pensjonist, men får en del "bestilllinger" fra sine døtre til barna deres - så vil ikke plage henne spesielt mer![]()
Ja, synes det er kjekt å få ting unnaSer den
Greit å begynne tidlig for neste år egentlig. Problemet er at jeg ofte mister lysten på strikkeprosjektene utover våren, og så glemmer jeg helt av det..
ikke mye må jeg siDere som strikkerfår dere strikket litt nå ?
jeg har bestillt denne her : Vis vedlegget 158267
Hehe så håper jeg klarer å lære meg![]()
Håper jo jeg får brukt detSå kreativ du høres uter så fint med hjemmelaget
hehe. Kan jo hende man en dag får brukt for det
![]()
Slitsomt ikke sant?Jepp!
Bakte til dåp faktisk, til guttFlinka da
Hvilke kaker du bakte?![]()
Ja det er det...men men...Ååh. Skjer ganske mye i dag også da.. kanskje litt upraktisk å være det når en har en baby ja. Hehe
Tusen takk, det gikk supertååhhh lykke til i dag![]()
Tusen takkGratulerer med dåpsbarnetha en fin dag og kos dere
![]()
Tusen takkMasse lykke til i daghåper dere har det kjempekjekt!
Ja vi hadde dåpEr det dere som skal ha dåp? Kos dere masse!![]()
Takk for detDet er helt santkos dere masse i babybesøk
![]()
Håper jo jeg får brukt dethar masse prosjekter i hodet som jeg vil sette til livs når pengene strekker til
venter på foreldrepengene, har ikke fått på 6,5 uker.
Oi. Det var lenge mellom utbetalingene. !!Håper jo jeg får brukt dethar masse prosjekter i hodet som jeg vil sette til livs når pengene strekker til
venter på foreldrepengene, har ikke fått på 6,5 uker.
Slitsomt ikke sant?