Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh stiligDere som strikkerfår dere strikket litt nå ?
jeg har bestillt denne her : Vis vedlegget 158267
Hehe så håper jeg klarer å lære meg![]()
Så koseligvi må få se bilder
![]()
Ja, kan legge ut etterhvertÅhh så stilig. Må vi få se!!![]()
hehe ja...det vet man aldri...men jeg har god tidJa, kan legge ut etterhvert! Regner med at kluten er ferdig før helga i hvertfall. Kanskje
![]()
Absolutt fine ting som kan lages! Skal sies at begge bestemødrene strikker, så nesten enklere å be dem. Men da er det litt tøft når man får det til selvDet var det jeg å tenkte å her er det vist oppskrifter underveis i tillegg til at teknikkene læresså får bare håpe det synker inn
er jo så mye fint å lage
![]()
Nei. Men nå virker hun hvertfall mer fornøyd og spiser litt godt. Så håper hun sovner litt ordentlig nåUff daikke kjekt med slike netter
![]()
Du er altfor snillJa ble litt vel travelt...men men...går av og til...
men tar ikke på meg 4 kaker(i alle fall ikke av den typen) på en og samme travle helg igjen
Ja, har fått gjort litt allerede...lagt mye klær på plass, rydda kjøkkent og vasket over alle flater, tømt og satt på ny oppvaskmaskin...snart komme meg ned på vaskerommet og sette på dagens første maskin med klær
Går fort ned ?Jeg sjekket kontoen i sted...jeeeez looouis...
Sliter med å si neiDu er altfor snillsynes det er nok å finne tid til å bake en, så fire!!
Skulle ikke du slappe av da?
Her ligger vi fremdeles i sengen, vurderer å stå opp snart
Så koselig. Vi må få se bilderJeg hekler koseklut. Prøvde med 3 forskjellige størrelser på nålene! Måtte ned til 2,5mm for at det skulle bli greit. Det er LITEN nål
eller, tynn... Hekler i bambus. Pent fall.
Heklet ferdig en amigurumi til eldste i går, en fargesprakende kanin.
Ja, rik er jeg i alle fall ikkeGår fort ned ?
Gjør det her i alle fall..
Det er enda godt hehe. Nei, kommer an på hva som skjer og må gjøreshehe ja...det vet man aldri...men jeg har god tid![]()
Oi, det var litt av en helg ja. Satser på at dagen i dag blir rolig og du får slappet av og kost deg med lilleHei på dere og god morgen
Her har vært en litt for travel helg for min smak...
Tok på meg litt for mye så selvforskyldt sånn sett, med å bake 4 kaker
Ellers har vi vært på leos lekeland, fikk utventet besøk her midt under tacoen(som jeg syns kunne gått litt før enn de gjorde), utedag med barnehagen til guttungen i går. Og generelt litt for mye annet styr som unger som ikke vil samarbeide(ikke at de for øvrig er noe nytt med 3unger i hus, men jaaa
)....
Så nå vil jeg ha en rolig mandag...men siden det ble gjort null eller lite husarbeid i helgen...må jeg i alle fall trå til med litt der...takk gode gud for vaskehjelpen vår, ellers hadde det sett ut som en svinesti her akkurat nå:O
Ja, her blir det kun litt strikking på senga om dagene...men flere halvferdige prosjekter nåDet er enda godt hehe. Nei, kommer an på hva som skjer og må gjøresblir alltids tid i kveldinga da.
Ja, du får bare begynne med det, artig hobbySå koselig. Vi må få se bilderskulle ønske jeg kunne heklet også. Tror jeg må begynne med det og strikking
![]()
Ja den blir nok om ikke annet mye mer rolig i alle fallOi, det var litt av en helg ja. Satser på at dagen i dag blir rolig og du får slappet av og kost deg med lille![]()
Kjenner til den ja! Har et teppe jeg startet på i sommer! Har brukt 7 mnd på det, men er sååå kjedelig å strikke rilleteppeJa, her blir det kun litt strikking på senga om dagene...men flere halvferdige prosjekter nå![]()
Ser den - man har jo lyst til å hjelpe til /si jaSliter med å si nei
Joa, må det i grunn...men har klesvask til taket her![]()
Her er det 2 mariusdresser, 1 kjole og 1 bleieshortsKjenner til den ja! Har et teppe jeg startet på i sommer! Har brukt 7 mnd på det, men er sååå kjedelig å strikke rilleteppeden ligger der uferdig. Har også endel julegver som må lages.