• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Kjenner til den ja! Har et teppe jeg startet på i sommer! Har brukt 7 mnd på det, men er sååå kjedelig å strikke rilleteppe :p den ligger der uferdig. Har også endel julegver som må lages.
Julegaver til neste år? (har en som skulle vært ferdig, men hun får heller få den i februar :P)

Ja, du får bare begynne med det, artig hobby :) og økonomisk :p (med mindre man, som meg, hamstrer garnnøster fordi de er fine uten at man vet hva de skal brukes til :p ).

Hvis jeg finner en fin oppskrift kunne jeg tenkt meg å hekle vårteppe :)
Tror jeg må det. Mamma hekler så mye fint til vesla :) og Det er jo så mye fint en kan lage.

Hehe. Blir vel som med alle hobbyer at man ikke alltid tenker over om man trenger ting men var fint eller kjekt å ha;)

Ser den - man har jo lyst til å hjelpe til /si ja :p

Klesvask er det eneste vi fikk ordnet i helgen, gjenstår.. Alt det andre.
Skal ned og rydde kjøkkenet - greit når det ser litt ordentlig ut i det minste :)
Ja, det har man:D

Mhm, i tillegg har bonus vært her nå...og selv om han ikke er den største grisen i huset så bidrar også han til en god del ekstra klesvask.
Ja, man føler seg bedre når det ser nogelunde ut rundt seg...
og leker for meg er ikke rot lenger...:P

Oi, det var lenge ja! Herlig!

Åh masse lykke til:)
Aktiv dag på dere i dag da. Kose dere:)
Han er en skikkelig syvsover! Men får det nok igjen når han er året.. De andre har vært morgenfugler fra ca 4.30 fra 10 mnds alder til ca 2 år :o

Da kan man få litt hjelp da hvertfall :)
Jepp. Helt klart. :D

I tillegg er det møte i barnehagen i kveld(igjen) pga. noe styr som har vært og dumme meg ble jo selvfølgelig foreldrekontakt for guttungen sin avd. Kjekt det for all del, men hadde passet litt bedre neste år for eks:P

Tror jeg må det. Mamma hekler så mye fint til vesla :) og Det er jo så mye fint en kan lage.

Hehe. Blir vel som med alle hobbyer at man ikke alltid tenker over om man trenger ting men var fint eller kjekt å ha;)
Ja, kjempemye fint og veldig givende å drive med. Særlig nå mot våren og sommeren så er heklede plagg veldig kjekke. Luftige og fine. Ja, jeg hamstrer jo innen alle hobbyene mine, hehe, så du har rett der (syr også, har et skap fullt av stoffer jeg egentlig ikke har plass til, men som er kjekke å ha!)

Jepp. Skulle lages i 2015, men fikk for mye å gjøre med baby og skriking :)
Ser den :P

Greit å begynne tidlig for neste år egentlig. Problemet er at jeg ofte mister lysten på strikkeprosjektene utover våren, og så glemmer jeg helt av det..

Han er en skikkelig syvsover! Men får det nok igjen når han er året.. De andre har vært morgenfugler fra ca 4.30 fra 10 mnds alder til ca 2 år :eek:
au da...04.30 er lei:eek:
Veldig spent her også.
Foreløpig sover Sølvi E. bedre enn Oliver J. , men om det varer ...tjaaa...håper det;)
Men han våknet jo hver eneste time fra han var født og temmelig ganske mange mnd...før det roet seg litt ...men våknet fortsatt mye...og våkner enda...:P

Ja ble litt vel travelt...men men...går av og til...
men tar ikke på meg 4 kaker(i alle fall ikke av den typen) på en og samme travle helg igjen:P
Ja, har fått gjort litt allerede...lagt mye klær på plass, rydda kjøkkent og vasket over alle flater, tømt og satt på ny oppvaskmaskin...snart komme meg ned på vaskerommet og sette på dagens første maskin med klær
Flinka da :D

Hvilke kaker du bakte? :)

Jepp. Helt klart. :D

I tillegg er det møte i barnehagen i kveld(igjen) pga. noe styr som har vært og dumme meg ble jo selvfølgelig foreldrekontakt for guttungen sin avd. Kjekt det for all del, men hadde passet litt bedre neste år for eks:P
Ååh. Skjer ganske mye i dag også da.. kanskje litt upraktisk å være det når en har en baby ja. Hehe

Ja, kjempemye fint og veldig givende å drive med. Særlig nå mot våren og sommeren så er heklede plagg veldig kjekke. Luftige og fine. Ja, jeg hamstrer jo innen alle hobbyene mine, hehe, så du har rett der (syr også, har et skap fullt av stoffer jeg egentlig ikke har plass til, men som er kjekke å ha!)
Så kreativ du høres ut:) er så fint med hjemmelaget :D hehe. Kan jo hende man en dag får brukt for det;)

Og dere...jeg anbefaler på det varmeste boken jeg bestilte!! ren naturlig og hjemmelaget mat for glade og rolige barn!!
Kjempe masse godt, sunt og enkelt og lage!
Mye god info og nyttig lesing.
Tom. oppskrifter for de aller minste fra 6mnd. på fruktmoser, middager...:)
Tipp topp!
Het den ren og naturlig mat????
Høres ut som noe som jeg burde hatt i hus :p

Back
Topp