Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig når de har ett godt sove hjerteJa, veldig greit med sjekk. Han sovnet tungt igjen han, men vi skal på helsestasjonen om en time... Så må vel vekkes![]()
Veldig greit med litt ekstra søvn, da det bare var styr natten førSå herlig![]()
Har ikke strikket så mye, men har mer med at jeg er sløv - kunne hatt tid til det på kveldenDere som strikkerfår dere strikket litt nå ?
jeg har bestillt denne her : Vis vedlegget 158267
Hehe så håper jeg klarer å lære meg![]()
Ikke santVeldig greit med litt ekstra søvn, da det bare var styr natten førsover fremdeles han
![]()
Ja, samme herSynes det høres veldig kjent ut! Og tror også at det er ganske normalt serruNå har jo dere hatt en rimelig røff start, det trenger vel ikke å hjelpe! Jeg ble ekstrem etter første... Og kjenner det absolutt ikke har blitt bedre med nr 2. Driver konstant å ser for meg scenario når vi gjør ting som definitivt ikke er av den hyggelige sorten. Feks når hun ligger på stellebordet kan jeg se for meg at hun faller ned, slår hodet så hardt at hun dør.. Så n holder jeg på hele tiden.. Men også bekrymret for mer "reelle" ting som at hun er så tett i nesa, enn hvis hun har RS og blir kjempe dårlig? Stimulerer jeg henne nok og på rett måte? Får hun sovet nok? Nok mat?
Oj! Høres ut som om du har hatt nok å styre med, ja! Ønsker deg en veldig rolig mandagHei på dere og god morgen
Her har vært en litt for travel helg for min smak...
Tok på meg litt for mye så selvforskyldt sånn sett, med å bake 4 kaker
Ellers har vi vært på leos lekeland, fikk utventet besøk her midt under tacoen(som jeg syns kunne gått litt før enn de gjorde), utedag med barnehagen til guttungen i går. Og generelt litt for mye annet styr som unger som ikke vil samarbeide(ikke at de for øvrig er noe nytt med 3unger i hus, men jaaa
)....
Så nå vil jeg ha en rolig mandag...men siden det ble gjort null eller lite husarbeid i helgen...må jeg i alle fall trå til med litt der...takk gode gud for vaskehjelpen vår, ellers hadde det sett ut som en svinesti her akkurat nå:O
Det skal jegHar ikke strikket så mye, men har mer med at jeg er sløv - kunne hatt tid til det på kvelden![]()
Du får si om du er fornøyd med boken![]()
God morgenHei på dere og god morgen
Her har vært en litt for travel helg for min smak...
Tok på meg litt for mye så selvforskyldt sånn sett, med å bake 4 kaker
Ellers har vi vært på leos lekeland, fikk utventet besøk her midt under tacoen(som jeg syns kunne gått litt før enn de gjorde), utedag med barnehagen til guttungen i går. Og generelt litt for mye annet styr som unger som ikke vil samarbeide(ikke at de for øvrig er noe nytt med 3unger i hus, men jaaa
)....
Så nå vil jeg ha en rolig mandag...men siden det ble gjort null eller lite husarbeid i helgen...må jeg i alle fall trå til med litt der...takk gode gud for vaskehjelpen vår, ellers hadde det sett ut som en svinesti her akkurat nå:O
Brukte instruksjoner på nettet i starten, men det tar deg bare så langt.Det skal jeggleder meg til den kommer
![]()
Det har blitt litt av og på med søvn. :/Uffdahåper dere har fått sovet igjen
![]()
Så koseligJeg hekler koseklut. Prøvde med 3 forskjellige størrelser på nålene! Måtte ned til 2,5mm for at det skulle bli greit. Det er LITEN nål
eller, tynn... Hekler i bambus. Pent fall.
Heklet ferdig en amigurumi til eldste i går, en fargesprakende kanin.
Det var det jeg å tenkte å her er det vist oppskrifter underveis i tillegg til at teknikkene læresBrukte instruksjoner på nettet i starten, men det tar deg bare så langt.
Hadde vært greit å kunne følge en oppskrift![]()
Oj! Høres ut som om du har hatt nok å styre med, ja! Ønsker deg en veldig rolig mandag
Blir ikke mye husarbeid her heller - støvsugeren ble ødelagt og venter på at delen som mangler skal tilsendes...
Uff daDet har blitt litt av og på med søvn. :/
Ja ble litt vel travelt...men men...går av og til...God morgen
Skal si du har hatt litt å henge fingrene i.. Håper du får en litt rolig mandag til tross for litt husarbeid dadet fortjener du nå
![]()
Åhh så stilig. Må vi få se!!Jeg hekler koseklut. Prøvde med 3 forskjellige størrelser på nålene! Måtte ned til 2,5mm for at det skulle bli greit. Det er LITEN nål
eller, tynn... Hekler i bambus. Pent fall.
Heklet ferdig en amigurumi til eldste i går, en fargesprakende kanin.