• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Dere som strikker :) får dere strikket litt nå ? :) jeg har bestillt denne her : ImageUploadedByBV Forum1453708752.815065.jpg
Hehe så håper jeg klarer å lære meg :p

Hei på dere og god morgen:)

Her har vært en litt for travel helg for min smak...
Tok på meg litt for mye så selvforskyldt sånn sett, med å bake 4 kaker:P
Ellers har vi vært på leos lekeland, fikk utventet besøk her midt under tacoen(som jeg syns kunne gått litt før enn de gjorde;):P), utedag med barnehagen til guttungen i går. Og generelt litt for mye annet styr som unger som ikke vil samarbeide(ikke at de for øvrig er noe nytt med 3unger i hus, men jaaa:P)....

Så nå vil jeg ha en rolig mandag...men siden det ble gjort null eller lite husarbeid i helgen...må jeg i alle fall trå til med litt der...takk gode gud for vaskehjelpen vår, ellers hadde det sett ut som en svinesti her akkurat nå:O

Synes det høres veldig kjent ut! Og tror også at det er ganske normalt serru :p Nå har jo dere hatt en rimelig røff start, det trenger vel ikke å hjelpe! Jeg ble ekstrem etter første... Og kjenner det absolutt ikke har blitt bedre med nr 2. Driver konstant å ser for meg scenario når vi gjør ting som definitivt ikke er av den hyggelige sorten. Feks når hun ligger på stellebordet kan jeg se for meg at hun faller ned, slår hodet så hardt at hun dør.. Så n holder jeg på hele tiden.. Men også bekrymret for mer "reelle" ting som at hun er så tett i nesa, enn hvis hun har RS og blir kjempe dårlig? Stimulerer jeg henne nok og på rett måte? Får hun sovet nok? Nok mat?
Ja, samme her :o får hetta hvis hun ligger på gulvet og andre enn meg er hjemme :p

Ellers har vi vært på leos lekeland, fikk utventet besøk her midt under tacoen(som jeg syns kunne gått litt før enn de gjorde;):P), utedag med barnehagen til guttungen i går. Og generelt litt for mye annet styr som unger som ikke vil samarbeide(ikke at de for øvrig er noe nytt med 3unger i hus, men jaaa:P)....

Så nå vil jeg ha en rolig mandag...men siden det ble gjort null eller lite husarbeid i helgen...må jeg i alle fall trå til med litt der...takk gode gud for vaskehjelpen vår, ellers hadde det sett ut som en svinesti her akkurat nå:O
Oj! Høres ut som om du har hatt nok å styre med, ja! Ønsker deg en veldig rolig mandag :D

Blir ikke mye husarbeid her heller - støvsugeren ble ødelagt og venter på at delen som mangler skal tilsendes...

God morgen :)

Skal si du har hatt litt å henge fingrene i.. Håper du får en litt rolig mandag til tross for litt husarbeid da :) det fortjener du nå :)

Jeg hekler koseklut. Prøvde med 3 forskjellige størrelser på nålene :p ! Måtte ned til 2,5mm for at det skulle bli greit. Det er LITEN nål :D eller, tynn... Hekler i bambus. Pent fall.

Heklet ferdig en amigurumi til eldste i går, en fargesprakende kanin.

Jeg hekler koseklut. Prøvde med 3 forskjellige størrelser på nålene :p ! Måtte ned til 2,5mm for at det skulle bli greit. Det er LITEN nål :D eller, tynn... Hekler i bambus. Pent fall.

Så koselig :D vi må få se bilder :D

Brukte instruksjoner på nettet i starten, men det tar deg bare så langt.

Hadde vært greit å kunne følge en oppskrift :P
Det var det jeg å tenkte å her er det vist oppskrifter underveis i tillegg til at teknikkene læres :) så får bare håpe det synker inn :p er jo så mye fint å lage :D

Oj! Høres ut som om du har hatt nok å styre med, ja! Ønsker deg en veldig rolig mandag :D

Blir ikke mye husarbeid her heller - støvsugeren ble ødelagt og venter på at delen som mangler skal tilsendes...

Ja, 2 av kakene var avtalt lenge i forveien...
men de 2 andre ble hastebestillinger av 1 veldig stresset mor;) Så klarte ikke si nei....
Men det gikk!! puuuh!;)

Takk, vi får nå se hvor rolig den blir:P haha

Åhh, god bedring til støvsugeren:P

God morgen :)

Skal si du har hatt litt å henge fingrene i.. Håper du får en litt rolig mandag til tross for litt husarbeid da :) det fortjener du nå :)
Ja ble litt vel travelt...men men...går av og til...
men tar ikke på meg 4 kaker(i alle fall ikke av den typen) på en og samme travle helg igjen:P
Ja, har fått gjort litt allerede...lagt mye klær på plass, rydda kjøkkent og vasket over alle flater, tømt og satt på ny oppvaskmaskin...snart komme meg ned på vaskerommet og sette på dagens første maskin med klær

Åhh så stilig. Må vi få se!!:D

Back
Topp