Hun er bare 10 mnd. Så hun blir ikke brukt til noe spesielt ennå. Annet en å være skjønn Hehe. Skal lære hun å trekke senere, og så bur vi på en gård så hun er gårdshund også.Takk deres ogbruker dere den til noe spesielt eller bare kosehund?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er bare 10 mnd. Så hun blir ikke brukt til noe spesielt ennå. Annet en å være skjønn Hehe. Skal lære hun å trekke senere, og så bur vi på en gård så hun er gårdshund også.Takk deres ogbruker dere den til noe spesielt eller bare kosehund?
Uff nei så fælt! Godt dere kom trygt ned!!Fytti h... det var grusomt å kjøre ned fra fjellet! Sambo sa han hadde kontroll, men jeg ble så redd ar jeg begynte å gråte :/
Hun er bare 10 mnd. Så hun blir ikke brukt til noe spesielt ennå. Annet en å være skjønn Hehe. Skal lære hun å trekke senere, og så bur vi på en gård så hun er gårdshund også.
Ja, fysj det var grusomtUff nei så fælt! Godt dere kom trygt ned!!
Hsr også hørt masse bra om kurset. Begynner 28/1 og er åtte ganger.Har vurdert det kurset selv - de snakket om det på hs, men vet ikke når det starter.. Når starter deres?
Håper i alle fall det løser seg - og veldig greit å ta tak/ være litt ekstra obs på det. Mener å ha lest at barn nr 2 av 3 gjerne føler seg litt usett
Ka for er kurs er det snakk om?Hsr også hørt masse bra om kurset. Begynner 28/1 og er åtte ganger.
Om det er alder eller at hun er i midten eller begge deler, det vet jeg ikke. Men hun takler situasjonen dårligst av alle i allefall..
Hehe, god magnarGod morgen alle og god mandag (og ikke magnar som mobilen min skrev først)![]()
Stemmer - og i dag laget han mye lydHehe, god magnar![]()
Oppe og mater du også?
Satser på at dere får sove lenge, jaHadde en skikkelig gråtetokt i går kveld og sovna litt før tolv. Og da sov han til 03.30og så opp nå kl 6
håper på et par timer til
![]()
Deilig med fornøyd baby <3
Travel uke?Satser på at dere får sove lenge, ja![]()
Min sovnet igjen med en gang - *bare jeg som ligger og surfer på nett og forum
Blir liksom ikke så mye tid resten av uken, så deilig å få lest seg litt opp når guttene mine snorker![]()
Nei, ikke spesielt - tenker meg generelt. På dagtid et lille ofte våken og skal underholdes og når mannen kommer hjem vil han helst at vi legger vekk mobilene ( så vi ikke begge sitter og trykker hver for oss / glemmer lillegutt oppi det hele)Travel uke?
Fort gjortGod morgen alle og god mandag (og ikke magnar som mobilen min skrev først)![]()
Ja, ser denNei, ikke spesielt - tenker meg generelt. På dagtid et lille ofte våken og skal underholdes og når mannen kommer hjem vil han helst at vi legger vekk mobilene ( så vi ikke begge sitter og trykker hver for oss / glemmer lillegutt oppi det hele)
Men skal på babysvømming på tirsdag, det gleder jeg meg veldig til!!
Hei og hoppFort gjortgod morgen
![]()
Satser på at det gårJa, ser denbabaysvømming blir sikkert toppers
![]()
Prøve å sove litt til vi nålille presser ig grynter, men håper han sovner igjen
![]()
Her er det matingHei og hoppmating på gang eller stått opp?
Startet med mating, ja. Nå ligger jeg bare og leser på forumetHer er det matingder også? kjenner det blir en i god start når vi har fått noen ekstra timer søvn
hvordan har natten vært ?