Nå er det min tur til en rask frokostStartet med mating, ja. Nå ligger jeg bare og leser på forumet![]()
Han sov fra 1 til 6, sovnet etter mat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det min tur til en rask frokostStartet med mating, ja. Nå ligger jeg bare og leser på forumet![]()
Han sov fra 1 til 6, sovnet etter mat![]()
God morgenGod morgen alle og god mandag (og ikke magnar som mobilen min skrev først)![]()
God morgen..God morgen jenterkom oss i seng i 1 tiden og våknet for ikke så lenge siden
super fornøyd. Hva er planene deres i dag? Her er det 14 - så bli hjemme ihvertfall.. Skulle bestille bryllups invitasjoner i går,i det jeg sendte så jeg en skrive feil
fy fader.. Det må ordnes så fort de åpner
hehe
Ingen spesielle planer, bare rydde litt når vi står oppGod morgenplaner for dagen?
Haha god magnarGod morgen alle og god mandag (og ikke magnar som mobilen min skrev først)![]()
ååhhh så gøyNei, ikke spesielt - tenker meg generelt. På dagtid et lille ofte våken og skal underholdes og når mannen kommer hjem vil han helst at vi legger vekk mobilene ( så vi ikke begge sitter og trykker hver for oss / glemmer lillegutt oppi det hele)
Men skal på babysvømming på tirsdag, det gleder jeg meg veldig til!!
God morgenGod morgen damer![]()
Her tror eg det bare er 0 grader. Priser meg heldig![]()
Åhh gifte degGod morgen jenterkom oss i seng i 1 tiden og våknet for ikke så lenge siden
super fornøyd. Hva er planene deres i dag? Her er det 14 - så bli hjemme ihvertfall.. Skulle bestille bryllups invitasjoner i går,i det jeg sendte så jeg en skrive feil
fy fader.. Det må ordnes så fort de åpner
hehe
God morgenGod morgen damer
Her tror eg det bare er 0 grader. Priser meg heldig![]()
Juppååhhh så gøymeldt dere på nå ja
![]()
Et kurs for foreldre for å styrke foreldrerollen, skape en trygg havn for barna. Passer for alle, foreldre med barn opp til 23år!Ka for er kurs er det snakk om?
Hilsen frøken nysgjerrig![]()
Genialt daJuppfikk plass på et som egentlig hadde startet, å har glipp av hele første timen, men da får vi det tirsdager (som mannen har fri)
Skal være 10*ganger (blir da 9 på oss) betaler 1620Genialt da
Hva betaler dere og for hvor mange ganger er det?
Firmabiler til sambo startet ikke den heller gitt og ikke mamma sin som skal reise hjem til tynset ki dag. HeheBilen starter ikke!Batteriet er nok fryst, venter på redningsbil
Skal heldigvis ikke stort i dag og mannen har fri, så har elbilen. En tur på helsestasjonen kl 12.30 da
![]()
Skal være 10*ganger (blir da 9 på oss) betaler 1620
Hvis han liker det vurderer vi et halvårskort på svømmehallen hvor vi ellers baderså får vi heller dele oss, en som bader med han mens den andre svømmer og bytte på
BjefferSatser på at det går![]()
Bjeffer nok sove litt til, skal bare skal bare ..![]()