Skravletråd

God morgen jenter:) kom oss i seng i 1 tiden og våknet for ikke så lenge siden :) super fornøyd. Hva er planene deres i dag? Her er det 14 - så bli hjemme ihvertfall.. Skulle bestille bryllups invitasjoner i går,i det jeg sendte så jeg en skrive feil :o fy fader.. Det må ordnes så fort de åpner :D hehe
God morgen..
Åånei, håper du får ordnet det; ) giftemål snart?

Her er det nå -28 så her blir der hvertfall innedag!! Men da blir det kos og avslapning. Vært en urolig natt så vært mye våkne både vesla og jeg. ;)

God morgen damer :P
Her tror eg det bare er 0 grader. Priser meg heldig :P

Nei, ikke spesielt - tenker meg generelt. På dagtid et lille ofte våken og skal underholdes og når mannen kommer hjem vil han helst at vi legger vekk mobilene ( så vi ikke begge sitter og trykker hver for oss / glemmer lillegutt oppi det hele)

Men skal på babysvømming på tirsdag, det gleder jeg meg veldig til!!
ååhhh så gøy:D meldt dere på nå ja:D

God morgen jenter:) kom oss i seng i 1 tiden og våknet for ikke så lenge siden :) super fornøyd. Hva er planene deres i dag? Her er det 14 - så bli hjemme ihvertfall.. Skulle bestille bryllups invitasjoner i går,i det jeg sendte så jeg en skrive feil :eek: fy fader.. Det må ordnes så fort de åpner :D hehe
Åhh gifte deg:D?
Ikke så mye planer...
storhandle og 6ukers kontroll for meg

Meldt Oliver James på barnedans:D Åhhh guri jeg gleder meg sykt.:D:D

Bilen starter ikke! :D Batteriet er nok fryst, venter på redningsbil ;) Skal heldigvis ikke stort i dag og mannen har fri, så har elbilen. En tur på helsestasjonen kl 12.30 da :)

Genialt da:)
Hva betaler dere og for hvor mange ganger er det :)?
Skal være 10*ganger (blir da 9 på oss) betaler 1620

Hvis han liker det vurderer vi et halvårskort på svømmehallen hvor vi ellers bader :) så får vi heller dele oss, en som bader med han mens den andre svømmer og bytte på

Bilen starter ikke! :D Batteriet er nok fryst, venter på redningsbil ;) Skal heldigvis ikke stort i dag og mannen har fri, så har elbilen. En tur på helsestasjonen kl 12.30 da :)
Firmabiler til sambo startet ikke den heller gitt og ikke mamma sin som skal reise hjem til tynset ki dag. Hehe

Skal være 10*ganger (blir da 9 på oss) betaler 1620

Hvis han liker det vurderer vi et halvårskort på svømmehallen hvor vi ellers bader :) så får vi heller dele oss, en som bader med han mens den andre svømmer og bytte på

Okei:):)
Her må vi ut med 2000 for 12 ganger.
Ingen dum ide:D

God morgen:) her står rundstykkene til steking og bilen til mamma og sambo starter ikke:) så blir en dag med inne kos på oss :)

Back
Topp