Skravletråd

Takk deres og :) bruker dere den til noe spesielt eller bare kosehund?
Hun er bare 10 mnd. Så hun blir ikke brukt til noe spesielt ennå. Annet en å være skjønn Hehe. Skal lære hun å trekke senere, og så bur vi på en gård så hun er gårdshund også.

Har vurdert det kurset selv - de snakket om det på hs, men vet ikke når det starter.. Når starter deres?

Håper i alle fall det løser seg - og veldig greit å ta tak/ være litt ekstra obs på det. Mener å ha lest at barn nr 2 av 3 gjerne føler seg litt usett
Hsr også hørt masse bra om kurset. Begynner 28/1 og er åtte ganger.

Om det er alder eller at hun er i midten eller begge deler, det vet jeg ikke. Men hun takler situasjonen dårligst av alle i allefall..

Hsr også hørt masse bra om kurset. Begynner 28/1 og er åtte ganger.

Om det er alder eller at hun er i midten eller begge deler, det vet jeg ikke. Men hun takler situasjonen dårligst av alle i allefall..
Ka for er kurs er det snakk om?
Hilsen frøken nysgjerrig :P

God morgen alle og god mandag (og ikke magnar som mobilen min skrev først) :)

QUOTE="Totoro^-^, post: 20555473, member: 103569"]Stemmer - og i dag laget han mye lyd :P ligger og hører på fornøyd grynting :)

Får du sovet litt da?[/QUOTE]
Hadde en skikkelig gråtetokt i går kveld og sovna litt før tolv. Og da sov han til 03.30 :D og så opp nå kl 6 :) håper på et par timer til :P

Deilig med fornøyd baby <3

Hadde en skikkelig gråtetokt i går kveld og sovna litt før tolv. Og da sov han til 03.30 :D og så opp nå kl 6 :) håper på et par timer til :P

Deilig med fornøyd baby <3
Satser på at dere får sove lenge, ja :)

Min sovnet igjen med en gang - *bare jeg som ligger og surfer på nett og forum

Blir liksom ikke så mye tid resten av uken, så deilig å få lest seg litt opp når guttene mine snorker :)

Nei, ikke spesielt - tenker meg generelt. På dagtid et lille ofte våken og skal underholdes og når mannen kommer hjem vil han helst at vi legger vekk mobilene ( så vi ikke begge sitter og trykker hver for oss / glemmer lillegutt oppi det hele)

Men skal på babysvømming på tirsdag, det gleder jeg meg veldig til!!

Nei, ikke spesielt - tenker meg generelt. På dagtid et lille ofte våken og skal underholdes og når mannen kommer hjem vil han helst at vi legger vekk mobilene ( så vi ikke begge sitter og trykker hver for oss / glemmer lillegutt oppi det hele)

Men skal på babysvømming på tirsdag, det gleder jeg meg veldig til!!
Ja, ser den :) babaysvømming blir sikkert toppers :D

Prøve å sove litt til vi nå :) lille presser ig grynter, men håper han sovner igjen :)

Ja, ser den :) babaysvømming blir sikkert toppers :D

Prøve å sove litt til vi nå :) lille presser ig grynter, men håper han sovner igjen :)
Satser på at det går :)

Bjeffer nok sove litt til, skal bare skal bare .. ;)

God morgen jenter:) kom oss i seng i 1 tiden og våknet for ikke så lenge siden :) super fornøyd. Hva er planene deres i dag? Her er det 14 - så bli hjemme ihvertfall.. Skulle bestille bryllups invitasjoner i går,i det jeg sendte så jeg en skrive feil :o fy fader.. Det må ordnes så fort de åpner :D hehe

Her er det mating :) der også? kjenner det blir en i god start når vi har fått noen ekstra timer søvn :) hvordan har natten vært ?
Startet med mating, ja. Nå ligger jeg bare og leser på forumet :)

Han sov fra 1 til 6, sovnet etter mat :P

Back
Topp