okei.Er ikke så ille her, har 1,7mill i lån
her er det nesten 5 mill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei.Er ikke så ille her, har 1,7mill i lån
Ikke dårlig - med dagens situasjon tror jeg ikke vi kunne fått mer en 2,5 - så begrenser litt det vi kan se etterokei.
her er det nesten 5 mill![]()
Ikke dårlig - med dagens situasjon tror jeg ikke vi kunne fått mer en 2,5 - så begrenser litt det vi kan se etter
Blir utenfor Oslo uansett jaJeg hadde fått knappe 1,2 -1,3 selv om jeg var alene.
Ser etter utenfor Oslo da>?
Men stiger vel der og?
oppussingsprosjekt?
Er det Ski og rundt derBlir utenfor Oslo uansett ja
Er nå et stykke utenfor drammen, så bare det å komme seg litt lenger inn, evt Lier - eller helt andre siden av fjorden det søsteren min bor, hadde vært fint
Prøver å unngå for mye oppussing - klarer nok det enkleste, som male og legge parkett. Men utover det ville jeg ikke gamblet på skillsene våre![]()
Stemmer detEr det Ski og rundt der?
Hehe, kan ikke gamble med mine heller...men mannen er handy heldigvis![]()
Kanskje vi blir naboerStemmer det![]()
Bra med handy mannmin er ganske flink, men like dårlig som meg til å utsette ting
![]()
Hehe - ja ikke helt umuligKanskje vi blir naboer![]()
5,7 tilsammen på hus,bil og hytte. Men da har vi brukt overskudd fra salg av boliger, så egentlig merHvor mye har dere?nyskjerrig spurt...
vi har også MYYYYYEEEEE![]()
Kjekt med 3 soverom jaVi leker litt med tanken - litt for å få bedre plass (kun to soverom nå skulle gjerne hatt ett til), litt fordi det hadde vært greit å være litt nærmere familien - ikke at de bor så veldig langt unna, ca 45min til en time med bil. Men er ikke bare bare å treffes som det er nå :/
Min bestemor var fra SkiStemmer det![]()
Bra med handy mannmin er ganske flink, men like dårlig som meg til å utsette ting
![]()
Okei, hehe.5,7 tilsammen på hus,bil og hytte. Men da har vi brukt overskudd fra salg av boliger, så egentlig mer![]()
Er det ikke der Tusenfryd liggerStemmer det
![]()
Hihi nei det kan anbefalesHehe - ja ikke helt umulig
Hadde absolutt ikke sagt nei til samme frukthagen du beskrev i sommer
Det har jeg også!Min bestemor var fra Skijeg har bunad derfra (follo)
![]()
2 mill er mitt og resten sambosOkei, hehe.
Vi har kun lån på huset.
Eller det er ikke helt sant da. Vi betaler ned på en bil også, men det trekkes bare av lønnen til mannen for lånet er gjennom jobben hans og null renter. Så merker ikke noe til det.
StiligDet har jeg også!
Det har jeg også heheStilig![]()
min er i rød vest, grønn/blå stakk og gullbelte
![]()
Oi hjelpes!Shit, her var det kaldt! 22 minus :/