Skravletråd

Ikke dårlig - med dagens situasjon tror jeg ikke vi kunne fått mer en 2,5 - så begrenser litt det vi kan se etter

Jeg hadde fått knappe 1,2 -1,3 selv om jeg var alene.

Ser etter utenfor Oslo da>?
Men stiger vel der og?
oppussingsprosjekt?

Jeg hadde fått knappe 1,2 -1,3 selv om jeg var alene.

Ser etter utenfor Oslo da>?
Men stiger vel der og?
oppussingsprosjekt?
Blir utenfor Oslo uansett ja :)
Er nå et stykke utenfor drammen, så bare det å komme seg litt lenger inn, evt Lier - eller helt andre siden av fjorden det søsteren min bor, hadde vært fint :)

Prøver å unngå for mye oppussing - klarer nok det enkleste, som male og legge parkett. Men utover det ville jeg ikke gamblet på skillsene våre :P

Blir utenfor Oslo uansett ja :)
Er nå et stykke utenfor drammen, så bare det å komme seg litt lenger inn, evt Lier - eller helt andre siden av fjorden det søsteren min bor, hadde vært fint :)

Prøver å unngå for mye oppussing - klarer nok det enkleste, som male og legge parkett. Men utover det ville jeg ikke gamblet på skillsene våre :p
Er det Ski og rundt der:P?

Hehe, kan ikke gamble med mine heller...men mannen er handy heldigvis:P

Vi leker litt med tanken - litt for å få bedre plass (kun to soverom nå skulle gjerne hatt ett til), litt fordi det hadde vært greit å være litt nærmere familien - ikke at de bor så veldig langt unna, ca 45min til en time med bil. Men er ikke bare bare å treffes som det er nå :/
Kjekt med 3 soverom ja :D kan jo komme en tass til ;)

Skjønner godt det med familie ja. Vi har alle innen 20 min avstand :)

5,7 tilsammen på hus,bil og hytte. Men da har vi brukt overskudd fra salg av boliger, så egentlig mer :p
Okei, hehe.
Vi har kun lån på huset.
Eller det er ikke helt sant da. Vi betaler ned på en bil også, men det trekkes bare av lønnen til mannen for lånet er gjennom jobben hans og null renter. Så merker ikke noe til det.

Okei, hehe.
Vi har kun lån på huset.
Eller det er ikke helt sant da. Vi betaler ned på en bil også, men det trekkes bare av lønnen til mannen for lånet er gjennom jobben hans og null renter. Så merker ikke noe til det.
2 mill er mitt og resten sambos ;) har to gode inntekter, så det går heldigvis bra :D laga meg pensjonssparing i dag.. Så da blir det fond :) begynner å bli gammel gitt :P

Back
Topp