Håper det ikke blir noe mere enn detNei det er jo ikke rart! Merkelige greier det her.. Slapp men ikke varm i panna, kvalm men kaster ikke opp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det ikke blir noe mere enn detNei det er jo ikke rart! Merkelige greier det her.. Slapp men ikke varm i panna, kvalm men kaster ikke opp..
Nei, heller det dobbelte på pluss siden daIhh ikke min komfort-temperatur i alle fall![]()
Hehe ja takkNei, heller det dobbelte på pluss siden dahehe
Aldri vært fan av høst og vinter jeg. Vår og sommer derimot<3<3Hehe ja takk![]()
Aldri vært fan av høst og vinter jeg. Vår og sommer derimot<3<3![]()
Joda, akkurat sånn er det å bo i trondheimÅkeitrondheim er en fin by! Storesøster har bestemt seg for at når hun blir stor er det der hun skal bo...
tror hun blir skuffa når det ikke er hotellovernatting med film og godteri i senga som i sommer når vi var der
![]()
Joda, akkurat sånn er det å bo i trondheim![]()
![]()
Åpen dag på helsestasjon idag så vi var innom for å veie. 6190g nå, rett over 8 uker![]()
Hihi, velkommenMen da kommer hun flyttende om ca 13 år! Haha![]()
Vår har også hatt opp nesten 2 kg på 2mnd, ja så at han føler kurven sin fint (ligger mellom normal og øvre normal et sted, hun syntes det var veldig fint)Sa de noe om vekt? ( mener overhode ikke at det er mye)men Må bare spørre for vi var på kontroll den 6. Og vesla er 8 uker og ble veid til 5340g og 56 cm lang. Hun Ligger veldig fint på kurven sin men helsesøster påpekte at hun lå litt over gjennomsnittet i vekt. ( ikke mye, men hun måtte liksom nevne det tydeligvis). Hun har gått opp nesten nøyaktig 2 kg på 2 mnd.
Jeg skjønner bare ikke at dette er over "normalen"..
Vår har også hatt opp nesten 2 kg på 2mnd, ja så at han føler kurven sin fint (ligger mellom normal og øvre normal et sted, hun syntes det var veldig fint)
Nei, jeg likte den vel litt før, men ikke noe sånn voldsomtJeg kan ikke huske at jeg hadde noe imot vinter som barn, men nå vil jeg helst ha sommer hele åretVårsola er herlig da! Og når fuglene kvitrer og blomstene titter frem.. Bort med kalde kalde tiden
![]()
Sålenge man kan bade er syden tipptoppJeg er et vår/høst menneske. Tar lett en fin høst over en fin sommerjeg dør av varmen, syden er nesten tortur
![]()
Tror de føler at de *må * kommentere? Og så leser vi kanskje litt ekstra inn i det?Jeg er veldig fornøyd med hennes vekst og er veldig glad for at hun legger så godt på seg. Men skjønte bare ikke hvorfor hun måtte påpeke det. Hun sa det på en måte som fikk meg til å lure litt på hva hun egentlig mente med det. Hehe
Jeg syntes 2 kg høres veldig normalt ut på 2 mnd når de ønsker en økning mellom 150-250 pr uke![]()
Tror de føler at de *må * kommentere? Og så leser vi kanskje litt ekstra inn i det?![]()
Sa de noe om vekt? ( mener overhode ikke at det er mye)men Må bare spørre for vi var på kontroll den 6. Og vesla er 8 uker og ble veid til 5340g og 56 cm lang. Hun Ligger veldig fint på kurven sin men helsesøster påpekte at hun lå litt over gjennomsnittet i vekt. ( ikke mye, men hun måtte liksom nevne det tydeligvis). Hun har gått opp nesten nøyaktig 2 kg på 2 mnd.
Jeg skjønner bare ikke at dette er over "normalen"..
Nei hun sa bare fin vekt når hun la det inn i kurven. Hs sa heller ingenting på 6 ukers kontrollen.