Skravletråd

Da har lillegutt endelig sluknet. Han har holdt det gående siden klokken fire, med alle tegn til overtrøtthet ; men endelig, etter to store bæsjebleier og et bad i badekaret sammen ser det ut som han vil hvile litt

Da har lillegutt endelig sluknet. Han har holdt det gående siden klokken fire, med alle tegn til overtrøtthet ; men endelig, etter to store bæsjebleier og et bad i badekaret sammen ser det ut som han vil hvile litt

Hvordan gjør du det når du tar han med i badekaret? Har så lyst å prøve men vet ikke helt hvordan :p håper ham sover godt å lenge nå da! :)

Det var sikkert godt å få ut de to bleiene :) håper han sover godt nå :)

Så godt for dere begge to:) utrolig hva noen ordentlig bleier kan gjøre:)

Så deilig da:) Får håpe han sover en stund :)

Hmm.. pumpa litt i stad, fordi vi fant ut at vi trenger å ha reservelager innimellom. Men så ble jo frøkna selvfølgelig sulten IGJEN rett etterpå, og nå er hun skikkelig grinete. Fordi det er forøite melk igjen til at hun blir mett kanskje? Åh, jåpernikke det resulterer i at hun ikke får sove..

Ja eller han kommer hjem torsdag ettermiddag og reiser i halv 5tiden mandag morgen.
Ja storebror var hjemme her også hele jula, så ble litt stille hjemme:p gøy med planer da:) her er det litt opp og ned, men denne uka har det vært en del planer:)
Ååå da tenker jeg de gleder seg:D

Okei:)
Ja, kjekt med planer også:) men kan bli for mye:P ¨

De var i ekstase:D<3<3

Hvordan gjør du det når du tar han med i badekaret? Har så lyst å prøve men vet ikke helt hvordan :p håper ham sover godt å lenge nå da! :)
Blir til at jeg sitter i badekaret med ham på meg - har han på brystet /magen og så tilpasser jeg hvor høyt ut ifra hvordan han reagerer på vannet :) nå blir hele prosessen enklere siden mannen er med ;han løfter han inn og ut av vannet og hjelper til med selve vaskingen :)

Blir til at jeg sitter i badekaret med ham på meg - har han på brystet /magen og så tilpasser jeg hvor høyt ut ifra hvordan han reagerer på vannet :) nå blir hele prosessen enklere siden mannen er med ;han løfter han inn og ut av vannet og hjelper til med selve vaskingen :)

Hørtes jo koselig ut! Kanskje vi må prøve i helgen! Litt enklere med mannen til å hjelpe sikkert ja...

Hørtes jo koselig ut! Kanskje vi må prøve i helgen! Litt enklere med mannen til å hjelpe sikkert ja...
Det er kjempekoselig :) men absolutt en fordel med et ekstra sett med hender :) vasker med babyolje, så blir enda vanskeligere å holde godt tak :P

Back
Topp