Skulle komme en i morgen å seHåper virkelig den kommer snart da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle komme en i morgen å seHåper virkelig den kommer snart da![]()
Så braSkulle komme en i morgen å se![]()
JaSå bra![]()
Uff jeg der den. Hvertfall nåJahadde vært godt med litt varme. Hehe. Nå er det deilig i hele huset da, men har jo fyra i hele dag
![]()
Vi sliter også litt med å holde varmenJahadde vært godt med litt varme. Hehe. Nå er det deilig i hele huset da, men har jo fyra i hele dag
![]()
Da har lillegutt endelig sluknet. Han har holdt det gående siden klokken fire, med alle tegn til overtrøtthet ; men endelig, etter to store bæsjebleier og et bad i badekaret sammen ser det ut som han vil hvile litt
Det var sikkert godt å få ut de to bleieneDa har lillegutt endelig sluknet. Han har holdt det gående siden klokken fire, med alle tegn til overtrøtthet ; men endelig, etter to store bæsjebleier og et bad i badekaret sammen ser det ut som han vil hvile litt
Da har lillegutt endelig sluknet. Han har holdt det gående siden klokken fire, med alle tegn til overtrøtthet ; men endelig, etter to store bæsjebleier og et bad i badekaret sammen ser det ut som han vil hvile litt
Så deilig daDa har lillegutt endelig sluknet. Han har holdt det gående siden klokken fire, med alle tegn til overtrøtthet ; men endelig, etter to store bæsjebleier og et bad i badekaret sammen ser det ut som han vil hvile litt
Spiste wok med kylling og nudlerI dag blir det taco og is etter bursdagsbarnets ønskegleder meg jeg
![]()
Hva skal dere ha til middag?
Ja eller han kommer hjem torsdag ettermiddag og reiser i halv 5tiden mandag morgen.
Ja storebror var hjemme her også hele jula, så ble litt stille hjemmegøy med planer da
her er det litt opp og ned, men denne uka har det vært en del planer
Ååå da tenker jeg de gleder seg![]()
Kjempe kosKos dere med besøk
I dag var det risotto , i morgen kylling i wrap , taco suppe å sosekjøtt![]()
Gratulerer med dagen til storebror!I dag blir det taco og is etter bursdagsbarnets ønskegleder meg jeg
![]()
Hva skal dere ha til middag?
Blir til at jeg sitter i badekaret med ham på meg - har han på brystet /magen og så tilpasser jeg hvor høyt ut ifra hvordan han reagerer på vannetHvordan gjør du det når du tar han med i badekaret? Har så lyst å prøve men vet ikke helt hvordanhåper ham sover godt å lenge nå da!
![]()
Så deilig daFår håpe han sover en stund
![]()
Så godt for dere begge toutrolig hva noen ordentlig bleier kan gjøre
![]()
Det hjalp nok veldig å få det ut, ja. Men han sov en times tid, så var han lys våken igjen - pratet masse og smilteDet var sikkert godt å få ut de to bleienehåper han sover godt nå
![]()
Det har vi ogsåGratulerer med dagen til storebror!
Vi hadde fiskeboller![]()
Blir til at jeg sitter i badekaret med ham på meg - har han på brystet /magen og så tilpasser jeg hvor høyt ut ifra hvordan han reagerer på vannetnå blir hele prosessen enklere siden mannen er med ;han løfter han inn og ut av vannet og hjelper til med selve vaskingen
![]()
Det er kjempekoseligHørtes jo koselig ut! Kanskje vi må prøve i helgen! Litt enklere med mannen til å hjelpe sikkert ja...