1,5 times gåtur .. Holdt på å fryse ihjel en stund men... Godt med friskluft og![]()
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1,5 times gåtur .. Holdt på å fryse ihjel en stund men... Godt med friskluft og![]()
HeheSikkert godt med litt luft
Her er det rett og slett for kaldt til å gå ut..
![]()
Ikke mer enn -4 her men en bitende vind! Fyttekatta! Men godt med alt som er gjort, nå blir det godt med en kopp te![]()
hørtes friskt ut!Ikke mer enn -4 her men en bitende vind! Fyttekatta! Men godt med alt som er gjort, nå blir det godt med en kopp te![]()
Hyggelig å se deg her igjenhvor kaldt er det hos dere nå? Varmepumpe er gull hvis man bor i hus ja
vi har fjernvarme, alltid god temp inne
![]()
Huff er som hyttelivet detHehe. Det kan jeg skjønne. Hvertfall med baby tenker jeg. Er selv vokst opp på gammelt småbruk med bare vedfyring og om vinteren stod vi opp til 2-3 grader. Hadde vedkomfyr på kjøkken og ovn i spisestua og peis i stua i tillegg til en i andre etasje. Hadde sin sjarm det også men savner det ikke. Hehe
Ja håper detDet kan jeg tro - er jo vanskelig nok å komme seg ut selv, så med to små som fryser.. Får håpe dere får på plass pumpe snart![]()
Ja. Det er sant. HeheHuff er som hyttelivet detnei det savner man ikke
![]()
Ja må liksom det ogKjekt du titter innom i alle fall;Går det bra med dere
?
Nei, skjønner det. Så nå er han kun hjemme fra fre-søn?Ja må liksom det ogjo her går det fint
kjenner det ikke var særlig gøy at mannen reiste på jobb igjen på mandag etter 2,5 uke hjemme, men det går
guttungen må vekkes for å rekke frokost i bhg, er litt i feriemodus
Og med dere?
Hehe ja mer greit iallfallJa. Det er sant. Hehe
Men på hytta er det greit. Hehe![]()
Hehe ja mer greit iallfall![]()
Ja eller han kommer hjem torsdag ettermiddag og reiser i halv 5tiden mandag morgen.Nei, skjønner det. Så nå er han kun hjemme fra fre-søn?
Min begynte på jobb igjen på mandag igjen, rart det også...Har jo vært hjemme med oss siden fødsel,2des. I tillegg til å hatt Oliver James hjemme hele jul og romjul...Vips ble det veldig stilleJeg og Sølvi Elisabeth koser oss imidlertid masse. Dagene går i ett, og vi har planer stortsett hver dag. Ut på kafe, trilletur, venner på besøk osv. I dag kommer min familie til Bergen og det er første gang de ser hun<3<3<3 Mamma gråt på tlf i sted for hun gledet seg sånn hehe
![]()
Kos dere med besøkHvordan ser menyen ut for helgen da?
Så koselig. Kose deg mye, Får besøk av min familie i ettermiddag![]()
Håper virkelig den kommer snart daÆsj altså. Nå har jeg fyra i to ovner i to timer, og da er det steget til 19. Sendte snap til mannen i går om at NÅ skal vi ha varmepumpe!! Hehe. Fikk svar at han hadde hørt på priser.
Hehe absolutt ikkeEr ikke helt samme kosen og sitte og se inn i en varmepumpe som i en peis nei. Hehe men ville desidert ikke Vært foruten varmepumpen heller![]()
Det kommer an på dagsformenHåper det og! Hvordan går det men den du kjøpe? Trives han i den?