Skravletråd

Hehe. Det kan jeg skjønne. Hvertfall med baby tenker jeg. Er selv vokst opp på gammelt småbruk med bare vedfyring og om vinteren stod vi opp til 2-3 grader. Hadde vedkomfyr på kjøkken og ovn i spisestua og peis i stua i tillegg til en i andre etasje. Hadde sin sjarm det også men savner det ikke. Hehe
Huff er som hyttelivet det:P nei det savner man ikke:o

Kjekt du titter innom i alle fall;:) Går det bra med dere:D?
Ja må liksom det og:) jo her går det fint:) kjenner det ikke var særlig gøy at mannen reiste på jobb igjen på mandag etter 2,5 uke hjemme, men det går:) guttungen må vekkes for å rekke frokost i bhg, er litt i feriemodus:p
Og med dere?

Ja må liksom det og:) jo her går det fint:) kjenner det ikke var særlig gøy at mannen reiste på jobb igjen på mandag etter 2,5 uke hjemme, men det går:) guttungen må vekkes for å rekke frokost i bhg, er litt i feriemodus:p
Og med dere?
Nei, skjønner det. Så nå er han kun hjemme fra fre-søn?:)
Min begynte på jobb igjen på mandag igjen, rart det også...Har jo vært hjemme med oss siden fødsel,2des. I tillegg til å hatt Oliver James hjemme hele jul og romjul...Vips ble det veldig stille:P Jeg og Sølvi Elisabeth koser oss imidlertid masse. Dagene går i ett, og vi har planer stortsett hver dag. Ut på kafe, trilletur, venner på besøk osv. I dag kommer min familie til Bergen og det er første gang de ser hun<3<3<3 Mamma gråt på tlf i sted for hun gledet seg sånn hehe:P:P

Nei, skjønner det. Så nå er han kun hjemme fra fre-søn?:)
Min begynte på jobb igjen på mandag igjen, rart det også...Har jo vært hjemme med oss siden fødsel,2des. I tillegg til å hatt Oliver James hjemme hele jul og romjul...Vips ble det veldig stille:P Jeg og Sølvi Elisabeth koser oss imidlertid masse. Dagene går i ett, og vi har planer stortsett hver dag. Ut på kafe, trilletur, venner på besøk osv. I dag kommer min familie til Bergen og det er første gang de ser hun<3<3<3 Mamma gråt på tlf i sted for hun gledet seg sånn hehe:P:P
Ja eller han kommer hjem torsdag ettermiddag og reiser i halv 5tiden mandag morgen.
Ja storebror var hjemme her også hele jula, så ble litt stille hjemme:P gøy med planer da:) her er det litt opp og ned, men denne uka har det vært en del planer:)
Ååå da tenker jeg de gleder seg:D

I dag blir det taco og is etter bursdagsbarnets ønske :D gleder meg jeg :P

Hva skal dere ha til middag?

Utrolig nok har lillegutt matlyst selv med over 39 i feber, ikke dårlig det :) håper han får kost seg litt han også :)

Back
Topp