Ja det er nydeligAbsolutt verdt å investere i det jagodt å stå opp og ikke minst komme hjem til temperert hus hver dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er nydeligAbsolutt verdt å investere i det jagodt å stå opp og ikke minst komme hjem til temperert hus hver dag
![]()
Ja det er nydeligvi kjøpte det i huset vi bodde i før her, og det var så deilig! Så var overgang å flytte hit. Større hus å varme opp og mye mindre varmekilder. To vedovner da, en i hver etasje.
Ja det er deilig å fyre ogÅ fyre med ved gir en veldig god varme og jeg er utrolig glad for at det er peis i huset vårt. Men det tar jo mye lenger tid før huset er varmt om man kun har vedfyring.
Hadde kun strømfyrt varme i leiligheten og der savnet jeg vedfyring veldig![]()
Det bestemte sjefen her også. Bleieskift og mating og dermed sovna han igjen i vippestolenBlir visst til at vi står opp snart - nye sjefen i hus har vist fått nok av å ligge i sengen![]()
Hyggelig å se deg her igjenEr visst ikke så ofte innom skravletråden lenger, det blir for mye å lesefår se om det blir bedre tid til det etterhvert
syns det er altfor kaldt ute om dagen, og dermed altfor kaldt inni huset! Fikk endel penger til jul, så tror vi skal investere i varmepumpe
vi MÅ det
![]()
Ja det er deilig å fyre ogher jeg bor må man bare det. Vi har tre etasjer (og det er helt åpent hele veien), og kun to panelovner der. Og varme i gang og på bad, men det hjelper jo ikke for resten av huset. Liker sommer bedre jeg
hehe
Det kan jeg tro - er jo vanskelig nok å komme seg ut selv, så med to små som fryser.. Får håpe dere får på plass pumpe snartNeivi kjøpte det det vi bodde før, og det var som natt og dag. Og da hadde vi ikke barn heller. Er litt styrete om morgenen med to små og så kaldt.
God morgenomtrent akkurat den samme natta vi har hatt
for oss har den vært super!
Så gøy for storebrorog litt roligere ettermiddag på deg?
Tror vel bare det er den man vanligvis får - fikk tilbud om hep-b fordi mannen er fra sør koreaBare fått rota her.
Ikke sikkert det blir noe reaksjon i det heletatt![]()
Selve flyturen er kun på 55 min. Men så er det hele reisen rundt ; togtur på ca en time, tid på flyplass mellom check in, sikkerhet, og ombordstigning.. Så blir en lang dag på hamGår sikkert kjempebralang reise?
Ble litt likt, bare at matingen tok litt tid (pupp, sove , pupp2, sove, skrike, flaske) - nå sover han på megDet bestemte sjefen her også. Bleieskift og mating og dermed sovna han igjen i vippestolenkunne tatt en time til i senga syns jeg
![]()
- 4/5 er jo ikke så illeGod morgen!
Her har vi hatt en "vanlig" natt.. 23.30-03, mat, 06.30, sto opp i 9 tiden. Mor fikk en lang og god dusj, skikkelig kald i kroppen.. Men nå er frokost fortært og tekoppen nytes mens lillemor ligger i babygymen. Skal ut på trilletur med ett par fra barselsgruppa! Kaldt,4-5 minus,og strålende sol her i dag!
Burde ha ringt tannlegen men skrekken min sier vi tar det i morgen![]()
Ja kjempe happy med detOjdu har fått tak i masse du da
![]()
kjekt med slike handler
![]()
![]()
Hvordan ser menyen ut for helgen daHva er deres planer for dagen?
Her blir det snart å vekke skolebarn.
Når de er levert så skal vi handle inn middager for helgenbenytte oss av trippeltriumf
Etterpå så blir det avgårde til ett av sentrene herskal se om Jeg for tak i noen kafé kopper å så skal vi kose oss på kafé med gammle kollegaer
å ei som å er i permisjon fra jobb
![]()
Gøy at du kjører update,,,når jeg tenker over det var det i grunn like greit det ikke er krav denne mnd...for mye på tapeten herVet det ikke har *noe * å si denne måneden, men kjører update likevel
Og denne gangen har vi enda en til, som har sneket seg opp![]()
Åhhh masse lykke til. Går nok kjempe fintDenne helgen og frem til tirsdag /onsdag skal vi besøke familien til mannen - og lille fått seg sin første flytur
Ganske spent på hvordan det kommer til å gå![]()