Skravletråd

Absolutt verdt å investere i det ja:) godt å stå opp og ikke minst komme hjem til temperert hus hver dag :)
Ja det er nydelig:) vi kjøpte det i huset vi bodde i før her, og det var så deilig! Så var overgang å flytte hit. Større hus å varme opp og mye mindre varmekilder. To vedovner da, en i hver etasje.

Ja det er nydelig:) vi kjøpte det i huset vi bodde i før her, og det var så deilig! Så var overgang å flytte hit. Større hus å varme opp og mye mindre varmekilder. To vedovner da, en i hver etasje.

Å fyre med ved gir en veldig god varme og jeg er utrolig glad for at det er peis i huset vårt. Men det tar jo mye lenger tid før huset er varmt om man kun har vedfyring.

Hadde kun strømfyrt varme i leiligheten og der savnet jeg vedfyring veldig :)

Å fyre med ved gir en veldig god varme og jeg er utrolig glad for at det er peis i huset vårt. Men det tar jo mye lenger tid før huset er varmt om man kun har vedfyring.

Hadde kun strømfyrt varme i leiligheten og der savnet jeg vedfyring veldig :)
Ja det er deilig å fyre og:) her jeg bor må man bare det. Vi har tre etasjer (og det er helt åpent hele veien), og kun to panelovner der. Og varme i gang og på bad, men det hjelper jo ikke for resten av huset. Liker sommer bedre jeg:P hehe

Er visst ikke så ofte innom skravletråden lenger, det blir for mye å lese:P får se om det blir bedre tid til det etterhvert:) syns det er altfor kaldt ute om dagen, og dermed altfor kaldt inni huset! Fikk endel penger til jul, så tror vi skal investere i varmepumpe:) vi MÅ det:p
Hyggelig å se deg her igjen :) hvor kaldt er det hos dere nå? Varmepumpe er gull hvis man bor i hus ja :) vi har fjernvarme, alltid god temp inne :D

Ja det er deilig å fyre og:) her jeg bor må man bare det. Vi har tre etasjer (og det er helt åpent hele veien), og kun to panelovner der. Og varme i gang og på bad, men det hjelper jo ikke for resten av huset. Liker sommer bedre jeg:P hehe

Hehe. Det kan jeg skjønne. Hvertfall med baby tenker jeg. Er selv vokst opp på gammelt småbruk med bare vedfyring og om vinteren stod vi opp til 2-3 grader. Hadde vedkomfyr på kjøkken og ovn i spisestua og peis i stua i tillegg til en i andre etasje. Hadde sin sjarm det også men savner det ikke. Hehe

Her koser vi oss inne I dag. Vesla fremdeles i pysjen <3 må si det er vakkert ute nå da:) -22 og solen stikker igjennom og det kommer ned snø som ser ut som glitter:)

Vedlegg

• 1452158326375.jpg
    1452158326375.jpg
    46,8 KB · Visninger: 6
God morgen!
Her har vi hatt en "vanlig" natt.. 23.30-03, mat, 06.30, sto opp i 9 tiden. Mor fikk en lang og god dusj, skikkelig kald i kroppen.. Men nå er frokost fortært og tekoppen nytes mens lillemor ligger i babygymen. Skal ut på trilletur med ett par fra barselsgruppa! Kaldt,4-5 minus,og strålende sol her i dag! :D
Burde ha ringt tannlegen men skrekken min sier vi tar det i morgen :p

Nei:) vi kjøpte det det vi bodde før, og det var som natt og dag. Og da hadde vi ikke barn heller. Er litt styrete om morgenen med to små og så kaldt.
Det kan jeg tro - er jo vanskelig nok å komme seg ut selv, så med to små som fryser.. Får håpe dere får på plass pumpe snart :)

God morgen :) omtrent akkurat den samme natta vi har hatt :D for oss har den vært super!
Så gøy for storebror :) og litt roligere ettermiddag på deg?

Nja jeg har stallvakt denne uken, og det er min tur til å ta utegangen så blir nok ikke mye avslapping :p men det blir roligere for sambo :)

Går sikkert kjempebra :D lang reise?
Selve flyturen er kun på 55 min. Men så er det hele reisen rundt ; togtur på ca en time, tid på flyplass mellom check in, sikkerhet, og ombordstigning.. Så blir en lang dag på ham

Det bestemte sjefen her også. Bleieskift og mating og dermed sovna han igjen i vippestolen :P kunne tatt en time til i senga syns jeg :P
Ble litt likt, bare at matingen tok litt tid (pupp, sove , pupp2, sove, skrike, flaske) - nå sover han på meg :)

God morgen!
Her har vi hatt en "vanlig" natt.. 23.30-03, mat, 06.30, sto opp i 9 tiden. Mor fikk en lang og god dusj, skikkelig kald i kroppen.. Men nå er frokost fortært og tekoppen nytes mens lillemor ligger i babygymen. Skal ut på trilletur med ett par fra barselsgruppa! Kaldt,4-5 minus,og strålende sol her i dag! :D
Burde ha ringt tannlegen men skrekken min sier vi tar det i morgen :p
- 4/5 er jo ikke så ille :)
Blir deilig med til trilletur da! Her er det - 11 :O vet uansett at det er for kaldt når begge kattene har tatt og flyktet opp på badet og gulvet med varmekabler ;)

Hva er deres planer for dagen? :)

Her blir det snart å vekke skolebarn.
Når de er levert så skal vi handle inn middager for helgen :) benytte oss av trippeltriumf :p
Etterpå så blir det avgårde til ett av sentrene her :) skal se om Jeg for tak i noen kafé kopper å så skal vi kose oss på kafé med gammle kollegaer :) å ei som å er i permisjon fra jobb :D
Hvordan ser menyen ut for helgen da:)?

Så koselig. Kose deg mye, Får besøk av min familie i ettermiddag:D

Vet det ikke har *noe * å si denne måneden, men kjører update likevel
Og denne gangen har vi enda en til, som har sneket seg opp :)
Gøy at du kjører update,,,når jeg tenker over det var det i grunn like greit det ikke er krav denne mnd...for mye på tapeten her

Back
Topp