Bacon er snadderDa skal vi prøve denelsker bacon
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bacon er snadderDa skal vi prøve denelsker bacon
![]()
Det er veldig namBacon er snaddermåtte ha det i salaten i kveld å
![]()
Hehe så herligDet er veldig namnevøen min ønsket ser penger og bacon i julegave
![]()
![]()
![]()
10 årHehe så herlighvor gammel er han?
![]()
Husker fremdeles at nevøen min ønsket seg tran til bursdagen sinDet er veldig namnevøen min ønsket ser penger og bacon i julegave
![]()
![]()
![]()
Forresten har det blitt noe mer snakk om barseltreff drammen?Jeg har ikke fått vært så mye her inne i det siste. Jenta har vært en del urolig :O
Det har ikke vært diskutert siden, men hadde absolutt var koseligJeg er med på det jeg![]()
Ryggsmerter?Fikk dere rygg smerter tidlig?
Huff da, det var i minste laget.. Bra du kan få sove litt senere i dag da!Er såååå sliten. Sovet 2t i natt.. Ikke pga babyen - hun var kjempeflink, men mye annet :/ Får avlastning etterpå. Gubben har en dag fri. Da skal jeg få sove 3t, MED ørepropper![]()
Ja svir i øynene..Huff da, det var i minste laget.. Bra du kan få sove litt senere i dag da!![]()
Har fått 5t sammenhengende og er fornøyd![]()
Åh uff daEr såååå sliten. Sovet 2t i natt.. Ikke pga babyen - hun var kjempeflink, men mye annet :/ Får avlastning etterpå. Gubben har en dag fri. Da skal jeg få sove 3t, MED ørepropper![]()
Men det får de ikkejeg har hvertfall ingen planer om det
![]()
uff det var lite, håper du får sovet merEr såååå sliten. Sovet 2t i natt.. Ikke pga babyen - hun var kjempeflink, men mye annet :/ Får avlastning etterpå. Gubben har en dag fri. Da skal jeg få sove 3t, MED ørepropper![]()
Så flink soveguttMini sov fra 23-06 i nattspiste masse når han våknet å så sovnet han igjen
Stakars liten bråvåknet da vi hadde forsovet oss men sovnet igjen i bilenså nå ligger han i senga si igjen
![]()