Skravletråd

Forresten har det blitt noe mer snakk om barseltreff drammen?:) Jeg har ikke fått vært så mye her inne i det siste. Jenta har vært en del urolig :O
Jeg er med på det jeg :)
Det har ikke vært diskutert siden, men hadde absolutt var koselig :)

Kan være greit å sette opp en post på november, for de som ikke lar skravletråden :)

For min del er det litt kaos før 15.01, men kan når som helst etter det :)

Er såååå sliten. Sovet 2t i natt.. Ikke pga babyen - hun var kjempeflink, men mye annet :/ Får avlastning etterpå. Gubben har en dag fri. Da skal jeg få sove 3t, MED ørepropper ;)

Er såååå sliten. Sovet 2t i natt.. Ikke pga babyen - hun var kjempeflink, men mye annet :/ Får avlastning etterpå. Gubben har en dag fri. Da skal jeg få sove 3t, MED ørepropper ;)
Huff da, det var i minste laget.. Bra du kan få sove litt senere i dag da! :)
Har fått 5t sammenhengende og er fornøyd :P

Huff da, det var i minste laget.. Bra du kan få sove litt senere i dag da! :)
Har fått 5t sammenhengende og er fornøyd :p
Ja svir i øynene.. :p godt å få sove etterpå ja, selvom det er mye annet jeg egentlig burde gjort, men, men :)
Håper pus fikser søvnproblemet :)

Åh uff da :( håper du får sove godt de 3 timene da :( veldig godt at han hadde fri

uff det var lite, håper du får sovet mer :)

Mini sov fra 23-06 i natt :D spiste masse når han våknet å så sovnet han igjen :D
Stakars liten bråvåknet da vi hadde forsovet oss men sovnet igjen i bilen :) så nå ligger han i senga si igjen :)
Så flink sovegutt :) Godt for deg at han legger seg litt tidligere nå tenker jeg :D

Back
Topp