Skravletråd

Det han i butikken kalte for "snekkerpakken" - skal tåle ganske tøff behandling :P

Mini har blitt så glad i vogna si :D
Var litt små sutrete nå , så kledde på han å tenkte å trille litt utfor sånn at han sovnet å jeg kunne lage middag men han sovnet med en gang jeg la han i vogna :) det er så herlig :) så nå ligger han i gangen å sover :D

Er veldig fornøyd med kiropraktor. Etter 4 behandlinger roet det seg veldig! Ble ganske intensiv behandling før jul!

Last edited:
To små ute å leker. En som sover godt.. Jeg vill egentlig handle men vill ikke vekke mini. Jeg kan bare la han sove hjemme med sambo. Han er flink å klarer det men så rart å kjøre ut alene da :o

Fikk ikke gjort det for mini våknet :p men vi tok turen alle sammen :) så fikk nå byttet 5 pakker med bleier som vi fikk til jul :) å handlet for 2 dager til :p Nå lager jeg en pastasalat :) godt til kvelds å så får sambo med seg på jobb i morgen :D

Fikk ikke gjort det for mini våknet :p men vi tok turen alle sammen :) så fikk nå byttet 5 pakker med bleier som vi fikk til jul :) å handlet for 2 dager til :p Nå lager jeg en pastasalat :) godt til kvelds å så får sambo med seg på jobb i morgen :D

Bleier til jul? Hehe :)

Samme her, men brus og melk er testet ut her. Han får vondt nesten med en gang hvis jeg drikker det..

Det med hvitløk skal jeg teste igjen, kan ser ut som han drikker mer/lenge av gangen da :O
reaksjonen kommer så fort ja. er det jeg har lurt på hvor fort de reagerer:)

Forresten har det blitt noe mer snakk om barseltreff drammen?:) Jeg har ikke fått vært så mye her inne i det siste. Jenta har vært en del urolig :O

reaksjonen kommer så fort ja. er det jeg har lurt på hvor fort de reagerer:)

Forresten har det blitt noe mer snakk om barseltreff drammen?:) Jeg har ikke fått vært så mye her inne i det siste. Jenta har vært en del urolig :O
Jeg er med på det jeg :)

Back
Topp