Skravletråd

Jeg hater regninger!
Jeg skyr de som pesten å betaler med en gang de kommer inn :p haha får helt hetta o. De ligger noen dager bare :p

Ja. Det er sant;) er ikke mat som står i fokus om dagen så godt med litt inspirasjon;:)
Enig :)

Eller - hvis det hadde vært opp til meg så hadde vi nok spist lista hvert dag :P men det setter mannen ned foten ;)

Han spiste visst mer pasta det første året vi bodde sammen enn i hele sin oppvekst :P

Enig :)

Eller - hvis det hadde vært opp til meg så hadde vi nok spist lista hvert dag :P men det setter mannen ned foten ;)

Han spiste visst mer pasta det første året vi bodde sammen enn i hele sin oppvekst :P

Hehe. Her er det jeg som må sette ned foten når det kommer til pasta. Samboern kunne spist det hver dag tror jeg. Hehe

Send litt sovestøv til han min da :P
I would of I could! I går sov han seg igjennom besøk hos bestevenninnen min, bleiebytt, tur til legen (min kontroll) -

Lurte akkurat i ham det jeg hadde pumpet, sluknet igjen ><

I would of I could! I går sov han seg igjennom besøk hos bestevenninnen min, bleiebytt, tur til legen (min kontroll) -

Lurte akkurat i ham det jeg hadde pumpet, sluknet igjen ><
Er det mulig? :P min har vært våken (minus noen få små dupper) siden 06 i morrest :/ god og mett nå, lagt i vogna og ligger å knirker og stønner..
Jeg har heldigvis fått i meg kaffe og frokost nå, så tålmodigheten er litt større ;)

Back
Topp