Høres ikke feil utHva blir det til middag i dag?![]()
Her blir det noe fylt torsk med bacon i , så veldig spennende uthadde tilbud på mega så må prøve
Vis vedlegget 154431
Har safet å kjøpt fiskepinner i tillegg til ungene da![]()
Å så blir det rotmos til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke feil utHva blir det til middag i dag?![]()
Her blir det noe fylt torsk med bacon i , så veldig spennende uthadde tilbud på mega så må prøve
Vis vedlegget 154431
Det er veldig godt jaHøres ikke feil utlenge siden vi har hatt kapteinens fylte.. Yums
Hahaha du så den jaNår fiskepinner blir diskeoibner![]()
Hehe fisk er aldri feil daNår jeg sitter og leser her så fikk jeg brått lyst på fisk til middag i dag![]()
Alltid greit med litt inspirasjonNår jeg sitter og leser her så fikk jeg brått lyst på fisk til middag i dag![]()
Bruker SwiftKey på mobilen, kommer også en del rare alternativ oppHahaha du så den jadenne telefonen liker å bytte på ord
![]()
Eller det er Kansje meg som trykker feil å![]()
Ja. Det er santAlltid greit med litt inspirasjon![]()
EnigJa. Det er santer ikke mat som står i fokus om dagen så godt med litt inspirasjon;
![]()
HeheBruker SwiftKey på mobilen, kommer også en del rare alternativ opp![]()
Send litt sovestøv til han min daPlutten sover ennå.. Spiste 4, tok kun ene puppen kl 9 og sovet fremdeles
Resulterte i at jeg er nede og pumper - er jeg veldig våkner han eget at jeg er ferdig![]()
Enig![]()
Eller - hvis det hadde vært opp til meg så hadde vi nok spist lista hvert dagmen det setter mannen ned foten
![]()
Han spiste visst mer pasta det første året vi bodde sammen enn i hele sin oppvekst![]()
I would of I could! I går sov han seg igjennom besøk hos bestevenninnen min, bleiebytt, tur til legen (min kontroll) -Send litt sovestøv til han min da![]()
HahaHehe. Her er det jeg som må sette ned foten når det kommer til pasta. Samboern kunne spist det hver dag tror jeg. Hehe
Si ifra om den er godHva blir det til middag i dag?![]()
Vis vedlegget 154431
Prøver jo å lese over og rette, men at jo at det blir en del skrivefeilHehe![]()
Er det mulig?I would of I could! I går sov han seg igjennom besøk hos bestevenninnen min, bleiebytt, tur til legen (min kontroll) -
Lurte akkurat i ham det jeg hadde pumpet, sluknet igjen ><