TakkJeg har noen jeg kjøpte på Cubusfinner ikke bilde av de inne på nettbutikker da :/
Men jeg er kjempe fornøyd med de![]()
Nye kose klær er aldri feil![]()
å ull er gøy
er noen pakker med det på vei ja
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkJeg har noen jeg kjøpte på Cubusfinner ikke bilde av de inne på nettbutikker da :/
Men jeg er kjempe fornøyd med de![]()
Nye kose klær er aldri feil![]()
å ull er gøy
er noen pakker med det på vei ja
![]()
Har kommet halvveis inn i første - men kattene har "hjulpet til" så må sjekke at alt er som det skal![]()
Jeg elsker jo krim og krimserierJeg syns den virker spennendeHar sett tre
![]()
Er veldig greit, ja - er veldig glade i å reise lett, så dette er helt perfekt. Men blir jo en del bagasje likevelJa, det er kjekt
Spennende med tur! Går sikkert kjempefint, hører de små sover seg i gjennom flyturer![]()
Genialt å få låne så mye utstyrvi fylte nesten en SUV for 4 dager på hytta
holdt på å le oss ihjel mens vi pakka
![]()
Jeg elsker jo krim og krimseriermen de to siste gangene har lille hatt hylekonkurranse, så ga opp å følge med
![]()
Håper du finner noen godeTakkSkal se hva jeg finner
![]()
Vi har fått get boks gjennom sameiet og det er en sånn standard tuner.. Så ingen opptaksmulighet :/ må nok oppgradereHehe jeg tar alltid opp og ser når det passer![]()
Vi har fått get boks gjennom sameiet og det er en sånn standard tuner.. Så ingen opptaksmulighet :/ må nok oppgradere![]()
Hadde det i min leilighet førAh, ja det kan anbefales![]()
heheHadde det i min leilighet førskjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før..
![]()
Så praktiskFikk jammen kjøpt en baby gave i samme fartenveldig greit
![]()
Så deilig daPlutten sover ennå.. Spiste 4, tok kun ene puppen kl 9 og sovet fremdeles
Resulterte i at jeg er nede og pumper - er jeg veldig våkner han eget at jeg er ferdig![]()