Skravletråd

Nei, her er det minus 7, hvordan er det hos dere?

Hvilke bæreseler titter du på da?
-8° her... Men skal opp til familien hans i helgen, det er det meldt - 17° :O

Har fått arve en babybjorn, men mannen har lest seg frem til at den ikke er helt optimal når de er så små, så han heller mot en ergobaby 360.

Har dere ?

Prøver å strikke et par votter, det går veeeeldig treigt :P En pinne her, en pinne der :P

Nei uff :( det var ikke mye søvn nei :(
Du kan jo prøve å se om det er det :( hvertfall til ett av de måltidene. Ikke godt å slite seg helt ut heller :(
De første to øktene er som vanlig, men vanligvis skulle han sovet til ca 07-07.30 etter det. Mulig han har økedøgn for han vil bare på puppen :D

Har fått arve en babybjorn, men mannen har lest seg frem til at den ikke er helt optimal når de er så små, så han heller mot en ergobaby 360.

Har dere ?

Å hjelpes, da hadde jeg holdt meg inne :o

Vi har en mei tai vi liker veldig godt :)
..og en manduca jeg ikke helt skjønner meg på, men har ikke prøvd veldig :) og en minimeis som er ok til småturer på mannen.. :)

Har dere ?
Vi fikk babybjørn i gave. Den nye utgaven skal visst være ergonomisk riktig :) har ikke prøvd den enda :)

To minutter å gå :D
Ååh så greit :)

Vi skal besøke moren til mannen i helgen - lilles første flytur :D
Får låne både bilsete, vogn og seng av svigerinnen min, som har en som ble født i desember i fjor :)

Ullklær til lille. Har du forslag til gode votter får å ha i vogna? Han skal jo self ligge med hendene oppi ansiktet når han sover.. Funker dårlig med 8 speik ute :/ nå bruker han hjemmestrikket ullvotter, men syns han er kald :/

Og shoppe litt til meg selv :D bla nye koseklær ;)
Jeg har noen jeg kjøpte på Cubus :) finner ikke bilde av de inne på nettbutikker da :/
Men jeg er kjempe fornøyd med de :D

Nye kose klær er aldri feil :D :D å ull er gøy :D er noen pakker med det på vei ja :D

Ååh så greit :)

Vi skal besøke moren til mannen i helgen - lilles første flytur :D
Får låne både bilsete, vogn og seng av svigerinnen min, som har en som ble født i desember i fjor :)
Ja, det er kjekt :)

Spennende med tur! Går sikkert kjempefint, hører de små sover seg i gjennom flyturer :)
Genialt å få låne så mye utstyr :) vi fylte nesten en SUV for 4 dager på hytta :P holdt på å le oss ihjel mens vi pakka :D

Vi fikk babybjørn i gave. Den nye utgaven skal visst være ergonomisk riktig :) har ikke prøvd den enda :)
Den vi har et 10 år gammel, det vel derfor han er usikker

Skal bruke den til og fra /på flyplassen, så greit å vite at han størst godt i den

Back
Topp