Haha hva er det ?Så fint! Har ikke deksel, men 'beskyttelse for idioter' på min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha hva er det ?Så fint! Har ikke deksel, men 'beskyttelse for idioter' på min![]()
Hehe herligDet han i butikken kalte for "snekkerpakken" - skal tåle ganske tøff behandling![]()
De var godeSi ifra om den er god![]()
Fikk ikke gjort det for mini våknetmen vi tok turen alle sammen
så fikk nå byttet 5 pakker med bleier som vi fikk til jul
å handlet for 2 dager til
Nå lager jeg en pastasalat
godt til kvelds å så får sambo med seg på jobb i morgen
![]()
JaBleier til jul? Hehe![]()
JaSvigers gav oss det
men fikk 4 pakker med nummer 1 :/ å 4 med nummer 6
haha fikk byttet de minste nå hvertfall
![]()
Haha Kansje det var det var det de hintet omHeheGreit du fikk byttet da
Ellers måtte dere laget en baby til
![]()
reaksjonen kommer så fort ja. er det jeg har lurt på hvor fort de reagererSamme her, men brus og melk er testet ut her. Han får vondt nesten med en gang hvis jeg drikker det..
Det med hvitløk skal jeg teste igjen, kan ser ut som han drikker mer/lenge av gangen da :O
Men det får de ikkeIkke umulig![]()
Jeg er med på det jegreaksjonen kommer så fort ja. er det jeg har lurt på hvor fort de reagerer
Forresten har det blitt noe mer snakk om barseltreff drammen?Jeg har ikke fått vært så mye her inne i det siste. Jenta har vært en del urolig :O
Jeg er med på det jeg![]()
kan jo lage en tråd for å se hvor mange det er her?HeheSer en meget spennende hockeykamp med snuppa på brystet! Rart hun får til å sove i det heletatt!![]()
Da skal vi prøve denDe var gode![]()
Sambo ble helt frelst hehevar en igjen å den har han allerede sagt er hans til kvelds
hehe