Skravletråd

Hahaha, jeg trodde det var klesskapene du rydda i :P
Godteristopp på hverdager?

Rydda i skapet til storesøster og! Få litt oversikt på hva hun har, så kan mor handle litt på salg ;)

Ja, nå er det sjerpings.. Har seriøst ikke vært sulten på 2 uker.. Bare stapper i trynet. Vi hadde ett år 2013/14 hvor vi gikk ned 20 kg hver. Utrolig hva det gjør for selvtilliten og følelsen av å ikke se så værs ut! Og dit vil jeg tilbake!

Rydda i skapet til storesøster og! Få litt oversikt på hva hun har, så kan mor handle litt på salg ;)

Ja, nå er det sjerpings.. Har seriøst ikke vært sulten på 2 uker.. Bare stapper i trynet. Vi hadde ett år 2013/14 hvor vi gikk ned 20 kg hver. Utrolig hva det gjør for selvtilliten og følelsen av å ikke se så værs ut! Og dit vil jeg tilbake!
Skal se over skapene her også :)

Wow, det var imponerende!

Hei:) hvordan er det med dere? lille har hatt noen skrikedager lagt ut på natt. Nå kom endelig bæsjebleia :)mor er letta.

Her har det vært mye soving på snuppa i dag! Håper hun har tenkt å sove godt i natt likevel :)
Ser på Tore på sporet jeg :)
Hva gjør dere?

Her har det vært mye soving på snuppa i dag! Håper hun har tenkt å sove godt i natt likevel :)
Ser på Tore på sporet jeg :)
Hva gjør dere?

Sovet masse her og i dag! Tviler på hun gjentar sovemønstret fra i natt gitt...

Gjør ikke så mye, nettopp gitt lillemor mat så nå ligger hun i melkekoma på brystet mitt.. :)

Back
Topp