Gjort masse du da![]()
Er det en spesiell grunn til at du tømmer skapene?
Tømmer de for snop og snacks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjort masse du da![]()
Er det en spesiell grunn til at du tømmer skapene?
Hahaha, jeg trodde det var klesskapene du rydda iTømmer de for snop og snacksspiser meg opp før magrere tider, haha
![]()
Hahaha, jeg trodde det var klesskapene du rydda i![]()
Godteristopp på hverdager?
Skal se over skapene her ogsåRydda i skapet til storesøster og! Få litt oversikt på hva hun har, så kan mor handle litt på salg![]()
Ja, nå er det sjerpings.. Har seriøst ikke vært sulten på 2 uker.. Bare stapper i trynet. Vi hadde ett år 2013/14 hvor vi gikk ned 20 kg hver. Utrolig hva det gjør for selvtilliten og følelsen av å ikke se så værs ut! Og dit vil jeg tilbake!
Samme herVåkner også når vi skal spise![]()
Har dere rydda ut jula?
Ja de kaller sambo for fareffektive flinke du!
syns jeg i grunn har vært det selv i dag
hva skulle du servere igjen>?
åh de kaller sambo pappa?![]()
De var virkelig elendigeSåpass :O
Det er farligOg der angret jeg på at jeg gikk inn på babyshop sine sider...![]()
Her er det en overtrøtt enHer har det vært mye soving på snuppa i dag! Håper hun har tenkt å sove godt i natt likevel
Ser på Tore på sporet jeg
Hva gjør dere?
AmmerHer har det vært mye soving på snuppa i dag! Håper hun har tenkt å sove godt i natt likevel
Hva gjør dere?
Her har det vært mye soving på snuppa i dag! Håper hun har tenkt å sove godt i natt likevel
Hva gjør dere?
Åhh dakar lille da. Reagert på noe?Heihvordan er det med dere? lille har hatt noen skrikedager lagt ut på natt. Nå kom endelig bæsjebleia
mor er letta.
Åh er det ??Hadde glemt ut at det var planlegging i morgengodt jeg fant ut det
![]()
Så koseligJa de kaller sambo for far![]()
Ingenting enda...må se gjennom handlekurven etterpå.Det er farlighva bestillte du?