Ikke feil det hellerOh nam![]()
Her skal vi ha stekt torsk i dag. Med blomkålmos og minigulrøtter![]()
Var ikke så begeistret for fisk når jeg var liten, men nå er det blant favorittene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke feil det hellerOh nam![]()
Her skal vi ha stekt torsk i dag. Med blomkålmos og minigulrøtter![]()
Herlig! Da skjønner jeg det bedreJoaMen var så deilig!
Nydelig vær. Sol og -2![]()
Nei, godt det...og enkeltIkke feil det heller
Var ikke så begeistret for fisk når jeg var liten, men nå er det blant favorittene
Vil ha litt snø jeg ogHerlig! Da skjønner jeg det bedre
Her er det - 4 og snør ^-^
Hehe, så braNei, godt det...og enkelt![]()
Her også![]()
Heldigvis er Oliver J veldig glad i fisk ogsåEr når vi har fisk han spiser mest til middag faktisk.
Favoritt fiskemiddag da?
Fiskeboller seffHehe, så bratantebarna mine elsket fisk frem til de var 2-3,da snudde det og nå må de overtales til å smake.. Tipper det er bf sin feil ><
Favoritten er nok kremet laks med erter og hjemmelaget tagliatelle, men sier heller aldri nei til fiskegratengdu da?
Oj det er kanon braikke rart at du er stolt da
![]()
![]()
Handla du noe?Og der angret jeg på at jeg gikk inn på babyshop sine sider...![]()
Hihi jaDet sier hun hvertfall her![]()
Hehe ja det hadde de nok glatt gjort![]()
var 5 maskiner her i går. og fått på 2 for i dag....![]()
Takk, jeg prøverJeez, det skal da ikke være sånn! Synes du er en ordentlig tøffing som holder på ennå det gjør så vondt!! Bruker du kompress imellom amming?
Er også litt bak - 7 uker i går. Skal i morgen for meg, onsdag for ham på hs. Får håpe du får time raskt!
Såpass :OIkke dissemå kjøpe nye neste jul
![]()
Kjempeflink!Syns lillegutt er så flink, tisser og bæsjer på do hver morgen og nå har han begynt å si i fra at han må på do! Sa fra nå da han sto opp, ble satt på do - tissa og bæsjahan er jo bare 20 mnd
![]()
Ja :/ kommer til å savne å ha et par ekstra henderGreit med en rolig søndag ja.
Siste dag før hverdagen
Gjort masse du daJepps! Rydda ut jula, rydda en skyvedørsgarderobe, lagt opp klær og gjør en iherdig innsats på å tømme skapene til i morgen![]()