Skravletråd

Ikke feil det heller :p

Var ikke så begeistret for fisk når jeg var liten, men nå er det blant favorittene
Nei, godt det...og enkelt:)

Her også:)
Heldigvis er Oliver J veldig glad i fisk også:DEr når vi har fisk han spiser mest til middag faktisk.

Favoritt fiskemiddag da;)?

15% ekstra på salget hos babyshop nettbutikk i dag...Faaaaarlig:O

Nei, godt det...og enkelt:)

Her også:)
Heldigvis er Oliver J veldig glad i fisk også:DEr når vi har fisk han spiser mest til middag faktisk.

Favoritt fiskemiddag da;)?
Hehe, så bra :) tantebarna mine elsket fisk frem til de var 2-3,da snudde det og nå må de overtales til å smake.. Tipper det er bf sin feil ><

Favoritten er nok kremet laks med erter og hjemmelaget tagliatelle, men sier heller aldri nei til fiskegrateng :P du da?

Hehe, så bra :) tantebarna mine elsket fisk frem til de var 2-3,da snudde det og nå må de overtales til å smake.. Tipper det er bf sin feil ><

Favoritten er nok kremet laks med erter og hjemmelaget tagliatelle, men sier heller aldri nei til fiskegrateng :p du da?
Fiskeboller seff;) Er jo min livrett:D Bortsett fra det så er jeg veldig glad i panert rødspette og min egen fiskegrateng;)

Og der angret jeg på at jeg gikk inn på babyshop sine sider...:P

Skal si storebror er travel i dag. Han rakk ikke spise lunsj etter besøket i dag før bestevennen sto på døra og ville ha han med ut. Så da for de ut i snøen med en skive i hånda :)

Jeez, det skal da ikke være sånn! Synes du er en ordentlig tøffing som holder på ennå det gjør så vondt!! Bruker du kompress imellom amming?
Er også litt bak - 7 uker i går. Skal i morgen for meg, onsdag for ham på hs. Får håpe du får time raskt!
Takk, jeg prøver :) har tenkt tanken på å gi opp mange mange ganger :/
Brukte kompress da jeg var sår, men nå er det inni puppen det er vondt. Ifb utdrivning av melka. Er som å bli stukket med nål inni der.. Så da er det hardt å holde ut en hel ammeomgang ;) vi får se hva lege sier. Håper det går over fort :)

Snuppa sover på mannen, lillegutt har bada og ser nå litt på tv, storebror er ute.. Prøver å tenke ut hva vi skal ha til middag :)

Back
Topp