Skravletråd

Nå går det noe tregere her :p mini er våken å faren styrer med noe TV veggheng greier :p
Men fikk klargjort gulrøttene :p å satt på en tørketrommel :p

Hun på 6 er hun ikke interessert? Litt usikker på hva som er vanlig! Han går jo i 1.kl :) syns de kan leke sammen, ikke bare sitte å spille, men de er ikke enig :P
Når jeg var "liten" satte moren min krav om minst 2t ute for vi kunne spille litt. Ofte hadde vi det så gøy ute at vi glemte av henne greia ;)

Satt å grein og amma i morrest :/ får jo så dårlig samvittighet når jeg tar han bort.. Er jo selvfølgelig godpuppen hans som er mest vond. Litt bedre nå :)
Jeg skal bestille time nå til uka. Litt sen, men 6 uker havna midt oppi jul og sykehus ;)
Jeez, det skal da ikke være sånn! Synes du er en ordentlig tøffing som holder på ennå det gjør så vondt!! Bruker du kompress imellom amming?
Er også litt bak - 7 uker i går. Skal i morgen for meg, onsdag for ham på hs. Får håpe du får time raskt!

Dere som har store barn, får de spille på data/tv når de er på besøk eller har besøk?

Her sier vi nei, men de maser om det..

Min er 5, han får spille multiplayer nå vi har besøk så de kan være med. Men hvis besøket sier de vil gjøre noe annet så får de ikke lov :p Syns de skal få leke med det de vil, min elsker å spille. Han har blitt ganske god :p

Nå spiller ca hele min familie da(meg og mine søsken) og faren , så det ligger nok i slekta :p

Når jeg var "liten" satte moren min krav om minst 2t ute for vi kunne spille litt. Ofte hadde vi det så gøy ute at vi glemte av henne greia ;)

Hehe herlig :) Husker vi måtte være ute minst en time hver dag :D

De spiller en del når hun er med andre venner som har faktisk :)
Men så leker de med litt andre ting å .
Jeg sjønner hva du mener :) så her har de spille tid. Han på 9 får ikke sitte å spille her hele dagen. Han må ut. :)
Jenta har ikke egen TV å spille på så når hun har besøk så leker de :) men ser hun blir mer å mer Intresert desverre :/

Hvor lenge får de spille da? :)

Jeg syns ikke det virker som de spiller hos andre, når jeg spør så har de lekt med Lego og spilt kort og vært ute og sånne ting men kommer de her maser de om å få spille :P

Min er 5, han får spille multiplayer nå vi har besøk så de kan være med. Men hvis besøket sier de vil gjøre noe annet så får de ikke lov :p Syns de skal få leke med det de vil, min elsker å spille. Han har blitt ganske god :p

Nå spiller ca hele min familie da(meg og mine søsken) og faren , så det ligger nok i slekta :p

Husker vi spilte super Mario da vi var små og hadde besøk :P

Mannen er litt strengere og sier de ikke får lov, jeg syns litt av hvert kunne vert greit hvis ikke det blir bare mas da :P han er snart 7..

Hehe herlig :) Husker vi måtte være ute minst en time hver dag :D

Vi har ikke noe krav annet enn når vi sier det er nok er det nok. Han er kjempeflink å slå av når det er mat/vi sier vi skal ut/sengetid osv. Så lenge det ikke er et problem ser vi ikke vits i å begrense :) han sitter ikke hele tiden av egen vilje heller, han kan fint finne på å leke/perle/pusle også :)

Hvor lenge får de spille da? :)

Jeg syns ikke det virker som de spiller hos andre, når jeg spør så har de lekt med Lego og spilt kort og vært ute og sånne ting men kommer de her maser de om å få spille :P
Da har nok dere kjekkere spill ;)

I ukedagene er det ikke spilling før kl 18 :) å det er leggetid halv 8 så det er ikke så mye da :) i helgene er det frem til frokost å så må de ut noen timer før de får lov å spille litt :) kommer an på været å :)

Syns lillegutt er så flink, tisser og bæsjer på do hver morgen og nå har han begynt å si i fra at han må på do! Sa fra nå da han sto opp, ble satt på do - tissa og bæsja :D han er jo bare 20 mnd :)

Vi har ikke noe krav annet enn når vi sier det er nok er det nok. Han er kjempeflink å slå av når det er mat/vi sier vi skal ut/sengetid osv. Så lenge det ikke er et problem ser vi ikke vits i å begrense :) han sitter ikke hele tiden av egen vilje heller, han kan fint finne på å leke/perle/pusle også :)

Okei han her hadde spilt hele dagen hvis han fikk lov :P vi har kun spilling i helgen da, ikke ukedagene.. Men hadde ikke blitt så mye tid i uka uansett egentlig.

Back
Topp