Skravletråd

Han har vert med faren :p hehe nå sover han da men det gjør han alltid i bilen :)
Kos deg masse på tur :)
Er ikke lett å få gjort noe nei med barn som ikke vill slippe mammaen sin :)
Far ble ikke godkjent her i dag.. Sovner i bil min og :) og sover lenge etterpå :P

Hva serverer du til middag?

Vi skal feire bursdag på søndag så mulig juletreet går før det så vi får litt bedre plass :P

Hva serverer du?
Det blir litt av hvert :)
Ungene før pølse med samme tilbehør som oss, å så blir det indrefilet av svin surret i bacon og fylt med kremost å soltørkede tomater til tilbehør så serveres det: fløtegratinerte poteter, ovnsbakt sjalottløk, mais stuing, ris , kremet saus, å gulrot :)
Å så blir det Snickers kladdekake til dessert :)

Vondt.. Tror den forbannede trøska er påvei tilbake :( har vært av og på siden lille var et par uker og nå er jeg drittlei!
Huff, for noe herk. Synes du er flink som står på, men er ikke noe koselig når det gjør vondt :O

Vært på 6-ukerskontrollen allerede?

Far ble ikke godkjent her i dag.. Sovner i bil min og :) og sover lenge etterpå :P

Hva serverer du til middag?

Ungene før pølse med samme tilbehør som oss, å så blir det indrefilet av svin surret i bacon og fylt med kremost å soltørkede tomater til tilbehør så serveres det: fløtegratinerte poteter, ovnsbakt sjalottløk, mais stuing, ris , kremet saus, å gulrot :)

Hehe ikke alltid far er det her heller men han er godkjent til å bære haha :p

Fått vasket 2 av badene, laget ferdig kaken å fått den på fat, kokt flasker å hatt litt kokt vann i de , vasket en maskin med klær, brettet å lagt på plass alt som var ferdig, støvsuget gang og kjøkken , vasket å ryddet kjøkkenet :D
Nå er barna levert for noen timer hos pappaen ( min samboer er far sier de ;))
Å vi er på vei til svigers for å ta inn posten for de :)
Så er det bare hjem å forberede mat til middagsgjester :D :D
Jeez så effektiv du er! Det er jo helt utrolig :)

(her var jeg fornøyd med å ha vært ute og måkt snø :Phaha)

Dere som har store barn, får de spille på data/tv når de er på besøk eller har besøk?

Her sier vi nei, men de maser om det..
Når de er hos venner? Ja det får de :)
Å når det er venner de har besøk her så gjør de det ofte :) ikke hun på 6 men han på snart 9 :)

Det hørtes utrolig godt ut :D hvem kommer? :)

Når de er hos venner? Ja det får de :)
Å når det er venner de har besøk her så gjør de det ofte :) ikke hun på 6 men han på snart 9 :)

Hun på 6 er hun ikke interessert? Litt usikker på hva som er vanlig! Han går jo i 1.kl :) syns de kan leke sammen, ikke bare sitte å spille, men de er ikke enig :P

Hun på 6 er hun ikke interessert? Litt usikker på hva som er vanlig! Han går jo i 1.kl :) syns de kan leke sammen, ikke bare sitte å spille, men de er ikke enig :P
De spiller en del når hun er med andre venner som har faktisk :)
Men så leker de med litt andre ting å .
Jeg sjønner hva du mener :) så her har de spille tid. Han på 9 får ikke sitte å spille her hele dagen. Han må ut. :)
Jenta har ikke egen TV å spille på så når hun har besøk så leker de :) men ser hun blir mer å mer Intresert desverre :/

Huff, for noe herk. Synes du er flink som står på, men er ikke noe koselig når det gjør vondt :O

Vært på 6-ukerskontrollen allerede?
Satt å grein og amma i morrest :/ får jo så dårlig samvittighet når jeg tar han bort.. Er jo selvfølgelig godpuppen hans som er mest vond. Litt bedre nå :)
Jeg skal bestille time nå til uka. Litt sen, men 6 uker havna midt oppi jul og sykehus ;)

Hehe ikke alltid far er det her heller men han er godkjent til å bære haha :p
Nam nam nam :D jeg inviterer meg selv på middag :D

Back
Topp