Det er godt det ogGikk for brødskiver - raskt og effektivt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt det ogGikk for brødskiver - raskt og effektivt![]()
Er -2 da, men pga vind så blir det fort mye kaldere. Har ikke sett ut vinduet, bare på værmeldinga da så jeg kan jo ha feil![]()
Havregrøt er godtDeilig da
Havregrøt og latte![]()
Havregrøt er godtog kaffe <3 heldigvis tåler lille koffein
![]()
Ja virkeligJa bør nok rekke frem for 01.03![]()
Han har litt magevondt innimellom her, men tror ikke det skyldes noe jeg spiser. Ikke funnet ut noe i hvertfallHer ogsåreagerer ikke på noe såvidt jeg vet..
Flink du erFått vasket 2 av badene, laget ferdig kaken å fått den på fat, kokt flasker å hatt litt kokt vann i de , vasket en maskin med klær, brettet å lagt på plass alt som var ferdig, støvsuget gang og kjøkken , vasket å ryddet kjøkkenet![]()
Nå er barna levert for noen timer hos pappaen ( min samboer er far sier de)
Å vi er på vei til svigers for å ta inn posten for de![]()
Så er det bare hjem å forberede mat til middagsgjester![]()
![]()
Nei de kan jo ha en del luft uansettHan har litt magevondt innimellom her, men tror ikke det skyldes noe jeg spiser. Ikke funnet ut noe i hvertfall![]()
Så mye du har fått gjortFått vasket 2 av badene, laget ferdig kaken å fått den på fat, kokt flasker å hatt litt kokt vann i de , vasket en maskin med klær, brettet å lagt på plass alt som var ferdig, støvsuget gang og kjøkken , vasket å ryddet kjøkkenet![]()
Nå er barna levert for noen timer hos pappaen ( min samboer er far sier de)
Å vi er på vei til svigers for å ta inn posten for de![]()
Så er det bare hjem å forberede mat til middagsgjester![]()
![]()
Han har vert med farenFlink du erhar lille sovet? Jeg har satt på en maskin og en tørketrommel + kokt flasker. Men ikke så lett med en som er mammadalt
blir en liten tur etterpå for å få han til å sovne
![]()
Ja, gjennom både amming og flaske (får en stk pr dag)Nei de kan jo ha en del luft uansett![]()
TakkSå mye du har fått gjort![]()
Håper det blir kos med besøk![]()
Hehe men det er koselig daFått på en ullvask i alle fallog fått hjem storebror med kompis som ville være her i stedet
ikke spesielt rolig her lenger
![]()
Så godtJa, gjennom både amming og flaske (får en stk pr dag)men er myyye bedre, så tydelig at tarmene er mer utviklet nå
![]()
Hva serverer du?Takkdet blir det nok
![]()
![]()
Ja bra de koser segHehe men det er koselig da![]()