God morgenGod morgenhar dere hatt en fin natt?
Gratulerer med premie foresten
Her Jar det vert en fin natt ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenhar dere hatt en fin natt?
God morgen! God men kort.God morgenhar dere hatt en fin natt?
Det er ikke at det ikke et lov, men det spørs utkjøring. Private aktører vil nok forsatt levere daLov? Hæ? Er det kommet en lov som gjør at det ikke er lov med post på lørdager? Det er det dummeste![]()
TakkGod morgen![]()
Gratulerer med premie foresten![]()
![]()
Her Jar det vert en fin natt jahåper dere å har hatt det
![]()
Lagt deg sent igjen? Eller er det plutten som har holdt deg våken?God morgen! God men kort.
Hva med deg?
Ja, der er vel noe med at Posten har bestemt at de ikke kjører post på lørdager pga lønnsomhet...Det er ikke at det ikke et lov, men det spørs utkjøring. Private aktører vil nok forsatt levere da
A most violent year, syns egentlig den var litt kjedeligHvilken film?
Oi så fantastiskVi har sovet fra 00.30 til 06.50 ... I strekk!!! Wow! Hun har ligget klistret til meg da men.. Sovet godt begge to! Men sånn melkespreng da gitt... Hun har delvid spist av den ene puppen, men ligger nå helt utslått og sover igjen...![]()
Huff da, men er jo så lett å glemme det der. Hvordan gikk det?Oh no! 6 åringen mista sin første tann i går og jeg glemte legge penger i glasset! En stk skuffet gutt her... Men jeg prøver å ro det i land med at vi glemte å åpne vinduet... Så kommer mannen hjem fra nattevakt snart og skal si at han så et stjerneskudd på veien hjem... Og at tannfeen kommer tidlig på morgenen så lenge det er mørktHåper det funker! Har en smule dårlig samvittighet nå..
Så bra det ordnet seg og han ble fornøydEndret på det etterhvert. Skrev lapp fra tannfeen og la en mynt pluss lappen under puta og tok tanna (i vannglass på soverommet vårt) Spurte om han hadde tittet under puta, nei, det hadde han ikke. Fant lappen og ble så glad! Så sa han at tannfeen ikke hadde tatt tanna.. Jeg sa bare er du sikker? Var jo mørkt da du var oppe og sjekket. Og joda, feen hadde tatt tanna gitt - så visst feil først!!
Så herlig! Samme her! Hun sovna 21.30 og sov til 5.40Vi har sovet fra 00.30 til 06.50 ... I strekk!!! Wow! Hun har ligget klistret til meg da men.. Sovet godt begge to! Men sånn melkespreng da gitt... Hun har delvid spist av den ene puppen, men ligger nå helt utslått og sover igjen...![]()
Ligger og snoozer bare. Matet litt og surfer herLagt deg sent igjen? Eller er det plutten som har holdt deg våken?vi har sover bra, men amminga er vond igjen :/
JuppJa, der er vel noe med at Posten har bestemt at de ikke kjører post på lørdager pga lønnsomhet...
Det er så herligtil tross for spreng
![]()
Hvordan går det med tanna foresten?
Skal på familieselskap litt senere i dag, så nyter å være litt sløv ennåGod formiddag alle![]()
Hva er planene for dagen?
Rolig søndag?![]()
Oi så fantastiskMå si meg fornøyd med natten her og
![]()
Oh no! 6 åringen mista sin første tann i går og jeg glemte legge penger i glasset! En stk skuffet gutt her... Men jeg prøver å ro det i land med at vi glemte å åpne vinduet... Så kommer mannen hjem fra nattevakt snart og skal si at han så et stjerneskudd på veien hjem... Og at tannfeen kommer tidlig på morgenen så lenge det er mørktHåper det funker! Har en smule dårlig samvittighet nå..