Skravletråd

Vi har sovet fra 00.30 til 06.50 ... I strekk!!! Wow! Hun har ligget klistret til meg da men.. Sovet godt begge to! Men sånn melkespreng da gitt... Hun har delvid spist av den ene puppen, men ligger nå helt utslått og sover igjen... :p
Oi så fantastisk:D Må si meg fornøyd med natten her og:)

Oh no! 6 åringen mista sin første tann i går og jeg glemte legge penger i glasset! En stk skuffet gutt her... Men jeg prøver å ro det i land med at vi glemte å åpne vinduet... Så kommer mannen hjem fra nattevakt snart og skal si at han så et stjerneskudd på veien hjem... Og at tannfeen kommer tidlig på morgenen så lenge det er mørkt :) Håper det funker! Har en smule dårlig samvittighet nå..
Huff da, men er jo så lett å glemme det der. Hvordan gikk det?

Endret på det etterhvert. Skrev lapp fra tannfeen og la en mynt pluss lappen under puta og tok tanna (i vannglass på soverommet vårt) Spurte om han hadde tittet under puta, nei, det hadde han ikke. Fant lappen og ble så glad! Så sa han at tannfeen ikke hadde tatt tanna.. Jeg sa bare er du sikker? Var jo mørkt da du var oppe og sjekket. Og joda, feen hadde tatt tanna gitt - så visst feil først!!
Så bra det ordnet seg og han ble fornøyd:D

Vi har sovet fra 00.30 til 06.50 ... I strekk!!! Wow! Hun har ligget klistret til meg da men.. Sovet godt begge to! Men sånn melkespreng da gitt... Hun har delvid spist av den ene puppen, men ligger nå helt utslått og sover igjen... :p
Så herlig! Samme her! Hun sovna 21.30 og sov til 5.40 :o :o da lå hun i egen seng. Hadde helt vanvittig melkespreng da :P

Ryddet litt her, skrevet meny og gått gjennom almanakken for neste uke...hehe...er rotehue deluks om dagen...så må bare se at alt så ut til å stemme:p

1 maskin av 2 med klær er på. Vasket 5 maskiner i går:O Oppvaskmaskin tømt.
Oliver J har badet:)
Hadde deilige fylte horn til frokost:)

Lagt deg sent igjen? Eller er det plutten som har holdt deg våken? :D vi har sover bra, men amminga er vond igjen :/
Ligger og snoozer bare. Matet litt og surfer her :)

Nja, lille la seg halv tre, så er mannen skyldig i den siste timen ^^

Det er så herlig :D til tross for spreng :D
Hvordan går det med tanna foresten?

Veldig deilig, men litt bekymra for produksjonen da... Gått veeeeldig mange timer på den ene puppen. Lekker og styrer som bare det.. Har ikke gjort det før nå :-p

Fortsatt litt vondt i tanna, men ikke så ille.
Skal ringe i morgen å høre... Husker ikke når jeg har time heller :p

Vi skulle egentlig på langtur, men siden det var så kaldt og vind droppet vi det. Lillemor er ikke så vandt å være ute, så trenger ikke starte med en 2-3 timers tur i -7 effektive kuldegrader :p

Får se hva dagen bringer, vi ligger enda i senga :)

Oh no! 6 åringen mista sin første tann i går og jeg glemte legge penger i glasset! En stk skuffet gutt her... Men jeg prøver å ro det i land med at vi glemte å åpne vinduet... Så kommer mannen hjem fra nattevakt snart og skal si at han så et stjerneskudd på veien hjem... Og at tannfeen kommer tidlig på morgenen så lenge det er mørkt :) Håper det funker! Har en smule dårlig samvittighet nå..

Fort gjort :) Det går nok bra :)

Back
Topp