Skravletråd

Er -2 da, men pga vind så blir det fort mye kaldere. Har ikke sett ut vinduet, bare på værmeldinga da så jeg kan jo ha feil :p

Nå er mannen og storesøster på tur bort i nabofeltet på besøk, så får høre med han når han kommer tilbake om hvordan det er ute! :)

Må vaske litt mer i dag, vaska bare en i går men det tok hele stativet så da kunne jeg dessverre ikke vaske mer :P

Fått vasket 2 av badene, laget ferdig kaken å fått den på fat, kokt flasker å hatt litt kokt vann i de , vasket en maskin med klær, brettet å lagt på plass alt som var ferdig, støvsuget gang og kjøkken , vasket å ryddet kjøkkenet :D
Nå er barna levert for noen timer hos pappaen ( min samboer er far sier de ;))
Å vi er på vei til svigers for å ta inn posten for de :)
Så er det bare hjem å forberede mat til middagsgjester :D :D

Fått vasket 2 av badene, laget ferdig kaken å fått den på fat, kokt flasker å hatt litt kokt vann i de , vasket en maskin med klær, brettet å lagt på plass alt som var ferdig, støvsuget gang og kjøkken , vasket å ryddet kjøkkenet :D
Flink du er :D har lille sovet? Jeg har satt på en maskin og en tørketrommel + kokt flasker. Men ikke så lett med en som er mammadalt :P blir en liten tur etterpå for å få han til å sovne :)

Så mye du har fått gjort :D
Håper det blir kos med besøk :)

Flink du er :D har lille sovet? Jeg har satt på en maskin og en tørketrommel + kokt flasker. Men ikke så lett med en som er mammadalt :P blir en liten tur etterpå for å få han til å sovne :)
Han har vert med faren :p hehe nå sover han da men det gjør han alltid i bilen :)
Kos deg masse på tur :)
Er ikke lett å få gjort noe nei med barn som ikke vill slippe mammaen sin :)

Fått på en ullvask i alle fall :) og fått hjem storebror med kompis som ville være her i stedet :P ikke spesielt rolig her lenger :P

Dere som har store barn, får de spille på data/tv når de er på besøk eller har besøk?

Her sier vi nei, men de maser om det..

Back
Topp