Ble ikke likevel - mannen sovnetOjda har dere noe å glede dere til
kos dere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke likevel - mannen sovnetOjda har dere noe å glede dere til
kos dere
![]()
Åååh den serien er fin <3
Ååh - har den på opptak og. Så den i høst for andre gang ; ble mye tårer (være gravid hjalp ikke påSer Ønskebarn på opptak... Tårene triller... Og føler meg veldig heldig...
Ååh - har den på opptak og. Så den i høst for andre gang ; ble mye tårer (være gravid hjalp ikke på)
Har holdt på til nå :/Snuppa sover og sover idag, spent på natta ja![]()
Huff, ikke lett når de ikke finner roenHar holdt på til nå :/
Håper det gikk enklere til for dere!
Så braHuff, ikke lett når de ikke finner roen
Hun la seg ca 23:00, litt kaving til ca 00.00 men har sovet sidenvåknet 03 og 06 nå for mat men sovner fort igjen. Så blir å sove litt til
![]()
Men da for dere kose dere med den en annen dagBle ikke likevel - mannen sovnet![]()
Ja det sjønner jeg godt . Den serien har vert veldig populær å det med god grunnFikk ikke sett den når den gikk sist så måtte ha den på opptak nå når den skulle gå i reprise!
Det er planenMen da for dere kose dere med den en annen dag![]()
Hehe, var ikke bare bare nei. Av og til vår det nok å se introenNei, det tror jeg på!sliter nok nå.. Hadde ikke klart mens jeg var gravid tror jeg!
Hehe den var kjempe morsomDet er planenhåper å få sett den i dag
Hvordan var Pixel?
Så deilig å få sove litt ekstraJøss . To netter på rad nå så Jar vi hoppet over måltidet i 3-4 tiden. Natt til i går sov han fra 1-8 å i natt fra 12- 06.15.. Litt melk bare å så sov han til nå. Litt melk p nå sover han igjen
HahaStryk det sisteder våkna han
![]()
Så deilig å få sove litt ekstraflinke gutten
de siste nettene har du kunnet stille klokka etter min.. En som tar mat hver tredje time bokstavelig
sovna kl 24, mat kl 03,06 og nå kl 09
omtrent på minuttet!
Hehe så stiligSå deilig å få sove litt ekstraflinke gutten
de siste nettene har du kunnet stille klokka etter min.. En som tar mat hver tredje time bokstavelig
sovna kl 24, mat kl 03,06 og nå kl 09
omtrent på minuttet!
Ikke bare bare men vi hadde Da sovet nokHaha![]()
Deilig med mer søvn kan jeg tenke megJøss . To netter på rad nå så Jar vi hoppet over måltidet i 3-4 tiden. Natt til i går sov han fra 1-8 å i natt fra 12- 06.15.. Litt melk bare å så sov han til nå. Litt melk p nå sover han igjen