Hørt rykter om det, men ikke mer enn det.Den er kjempe kjekskulle det ikke komme en til ?
![]()
Verken mannen eller jeg har sett den før :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørt rykter om det, men ikke mer enn det.Den er kjempe kjekskulle det ikke komme en til ?
![]()
Oki skjønnerJa, vi har satt av til babysvømmingmen vet ikke om det blir i drammen eller i Mjøndalen - har litt med dagene de tilbyr
![]()
Men har årskort på drammensbadet, så svømming der blir det uansettOki skjønner![]()
OjHørt rykter om det, men ikke mer enn det.
Verken mannen eller jeg har sett den før :O
Åååh neiTannpine! :-( fytterakkern så vondt...
Åååh neistakars
![]()
(Det er ikke noe godt
ÅhNei , det er helt sikkert... Tatt paracet men hjelper ikke...
Åhvar det når du spiste? Håper virkelig det gir seg
![]()
![]()
UffHar en visdomstann som sikkert skulle vært ute.. Skal til tannlegen snart, men må nok ringe på mandag å få trekt den..
Okei, takk. Skal huske det om det blir behov herMasserer litt hardt, ikke sånn at hun får vondt, rundt navelen med klokka. Holder på sånn ett par minutter, så sykler vi med beina litt og så presser begge beina mot magen sånn at rompa kommer opp fra stellematta. Sånn holder vi på en stund. Kommer iallefall masse luft ut!
Hvilken ser dere?Sett film her nå![]()
the mistle-tonesHvilken ser dere?
Vi har sett pixelsnå er det på tide å prøve å få mini til å sove litt
trøtt selv
![]()
Hva ser dere på?
Håper detthe mistle-tones
kjenner det selv her nå...snuppa har sovet en stund i vugga si...nå var det puppetid...håpe hun sovner igjen
Åååh den serien er fin <3Ser Ønskebarn på opptak... Tårene triller... Og føler meg veldig heldig...
Krysser fingrene for detLillesnupp sover og sover... Lurer på når jeg får lagt meg og om hun sover noe i natt ....![]()