oohh nam Det vil jeg ha til ukenVi hadde baconsurret svin indrefilet med fløtegratinerte poteter og stekte tomater![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oohh nam Det vil jeg ha til ukenVi hadde baconsurret svin indrefilet med fløtegratinerte poteter og stekte tomater![]()
Ja skjønner. da ville jeg kjøpt denSå bra! Regner med vi kjøper den. Er eldste på 6 som er mørkredd og nå har vi flytta mellomste inn på rommet hans i håp om at det blir bedre/tryggere for han. Hun kan godt ha det mørkt, men ikke han.
Nei jeg forstår det. Og skal man delta på det krever det en viss aktiitet ja. Ny utfordring hver uke...må melde inn vekt hver uke etc.Er redd jeg ikke blir så aktiv her inne, så vil liksom ikke binde meg.. Er det på generelt eller et annet underforum? Jeg har før hatt egne Instagram-utfordringer kun for meg selv, som å trene så og så mange ganger innen en viss dato. Har vært vanskelig å nå.. Kilo bryr meg ikke så mye og deler heller ikke med alle.. Men å komme i form er viktig![]()
Lige mådeGodt nytt år flotte damer! Måtte 2016 oppfylle ønsker og gi dere mange gode minner!
Lige mådeGodt nyttår![]()
Lige måde snuppaGodt nyttår alle sammen![]()
lige mådeGodt nyttår til alle store og små her inne![]()
UffaHan vil jo ikke ligge - blir helt krakylsk. Har endelig sovnet nå da![]()
Ja, rolig og koselig feiringHøres ikke feil ut det![]()
Vellykket feiring?
Vi er fremdeles på hyttaOg i dag er det avslapping? eller besøker?
Så braJa, rolig og koselig feiringlille spiste seg gjennom rakettene
![]()
Åhh så kosVi er fremdeles på hyttai dag kommer svigersøster m/fam oppover
![]()
Middagen var fantastisk!Så braGått med hjort
?
Så braHer var hun litt urolig
![]()
Kjører hjem i morgenÅhh så kos![]()
Hvor lenge blir dere?
Hva hadde dere som tilbehørMiddagen var fantastisk!
Stakkars snuppa di![]()
Det skjønner jeg godtKjører hjem i morgengreit å ha en dag hjemme før sambo skal på jobb på mandag
![]()
Sovnet igjen etter jeg skrev her - det håper jeg du fikk og, etter hvertTakk for det![]()
Nei, får ikke sove imens baby er flink og sovervet ikke hva jeg skal gjøre.
Åå det er så fæltHva hadde dere som tilbehør?
Ja, vært urolig nå 2 kvelder på rad. Skriker og skriker![]()
Blir rart å være alene hele dagen igjen :/Det skjønner jeg godt![]()
På mandag begynner mannen igjen også:/