Skravletråd

Så kjekt du titter innom!
Skal ikke slenge deg med på slankekrigen her inne da?:D
Er redd jeg ikke blir så aktiv her inne, så vil liksom ikke binde meg.. Er det på generelt eller et annet underforum? Jeg har før hatt egne Instagram-utfordringer kun for meg selv, som å trene så og så mange ganger innen en viss dato. Har vært vanskelig å nå.. Kilo bryr meg ikke så mye og deler heller ikke med alle.. Men å komme i form er viktig :)

Hei alle sammen!

Har ikke hatt tid til å være her inne på lenge!

Har hatt en fin jul :) Mannen jobber masse, netter denne uka og neste.. Så ungene har vært på SFO/barnehage denne uka for å avlaste litt. Hat heldigvis fri i natt :)

Har faktisk lagt på meg av all maten og godteriet i jula, så gleder meg faktisk til januar og sukkerkutt/brødkutt og treningsstart! Skal koste på meg noen PT timer for å komme i gang! Veier fortsatt over 20 kg for mye, så må komme i gang! Min utfordring til meg selv er å melde meg på et løp i september, på en mil. Så må komme meg i form til det!

Heihei:) ikke fått så mye her jeg heller. Blir sukkerkutt her også. Og håper på å få gått litt. Tviler på jeg kommer meg på trening med den lille. Og mannen jobber så mye :/ er bra med mål å trene etter :) spreking!

Heihei:) ikke fått så mye her jeg heller. Blir sukkerkutt her også. Og håper på å få gått litt. Tviler på jeg kommer meg på trening med den lille. Og mannen jobber så mye :/ er bra med mål å trene etter :) spreking!
Mye man kan gjøre hjemme da: trilleturer, yoga, styrkeøvelser.

God nyttår :)

Har en fin feiring?
Stiller og rolig begynte det med feiring med tantebarn og familien. Lille begynte så å skrike så intenst :O helt forferdelig.og ville ikke stoppe. Sovnet etter en stund da
Må ha Vært noe hun har reagert på .. Hva med deg /dere da :)?

Da har jeg faktisk gått og lagt meg :p tar et par timer til sengs med litt tv-titting og soving før rakettene ;) lille sover i stua med pappa'n og besteforeldrene :)
Har dere en fin kveld?
Høres ikke feil ut det:)
Vellykket feiring:):)?

Heldigvis var ikke vinden på sitt værste i går. Vi så fyverkeri fra terassen:)

Back
Topp