• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Fikk byttet noen gaver idag (ikke julegaver), kjekt. Fikk tilgodekort på 250kr på en av butikkene da, får bruke det når jeg trenger noe nytt til snuppene :)

Ellers vurderer jeg å selge en vogn og heller kjøpe søskenvogn. Fikk kjøpt søskenbrett/ståbrett for 70kr idag, men kjenner det hadde vært kjekt å trille begge to i én vogn de gangene vi må ha med begge ut, men vet ikke om det er noe vits siden 2,5-åringen snart slutter med vogn uansett? Men ser at enkelte søsken/tvillingvogner kan gjøres om til "singlevogn", der den delen som skulle vært søskensete (f.eks hvis 2,5-åringen slutter med vogn) kan gjøres om til handlekurv :) smart :) ! En kurv man kan klikke på plass.
Men da må jeg selge en vogn... Hva hadde dere gjort? Har fått tak i ståbrett, men hvis vi må til byen så er det lite sannsynlig at toåringen klarer å stå/gå hele veien og det er ikke bare bare å bære 16 kg på armen :/ men er ikke SÅ ofte vi er i den situasjonen heller, men..
Vi droppet søskenvogn...har stbrett:)

Bugaboo donkey du tenker på? Vi så litt på den, syns det så veldig smart ut! Men syns prisen var litt heftig.. Så endte opp med en Tfk twinner twist. Liker den godt og brukes hver dag når jeg henter i Bhg :) 18 mnd mellom mine minste..
Nei, men takk for tips. Tenkte på mb duet eller egentlig hvem som helst :) er 2,5 år mellom mine så er begrenset hvor mye den ville blitt brukt, men til - fra bhg og i butikker helt klart :) og liker tanken på en kurv. Er alltid mye dill som blir med meg hjem fra byen.

Fikk telefon nå om at broren min er innlagt på sykehus:( han har hvert syk siden de kom hjem fra Thailand den 28 :( ene foten er veldig håven å han klarer ikke å holde på mat eller drikke. Ingen vet enda hva det er :(
Håper de finner ut hva det er. God bedring :)

Nei, men takk for tips. Tenkte på mb duet eller egentlig hvem som helst :) er 2,5 år mellom mine så er begrenset hvor mye den ville blitt brukt, men til - fra bhg og i butikker helt klart :) og liker tanken på en kurv. Er alltid mye dill som blir med meg hjem fra byen.

Det er sant :) også er kroker på sia helt nødvendig syns jeg :) har noen store og gode :D

Hei alle sammen!

Har ikke hatt tid til å være her inne på lenge!

Har hatt en fin jul :) Mannen jobber masse, netter denne uka og neste.. Så ungene har vært på SFO/barnehage denne uka for å avlaste litt. Hat heldigvis fri i natt :)

Har faktisk lagt på meg av all maten og godteriet i jula, så gleder meg faktisk til januar og sukkerkutt/brødkutt og treningsstart! Skal koste på meg noen PT timer for å komme i gang! Veier fortsatt over 20 kg for mye, så må komme i gang! Min utfordring til meg selv er å melde meg på et løp i september, på en mil. Så må komme meg i form til det!

Synnøve:

Har du den ugle nattlampa? Er det LED lys i den? Må ha nattlys til ungene, bruker foreløpig noen happylights men de er jo ikke trygge...

Synnøve:

Har du den ugle nattlampa? Er det LED lys i den? Må ha nattlys til ungene, bruker foreløpig noen happylights men de er jo ikke trygge...
Barbapapa lampen er trygg :) kan være med i senga t.o.m. Vi har den, er fornøyde bortsett fra at barnet fortsatt vil sove med lyset på :p !!

Hei alle sammen!

Har hatt en fin jul :) Mannen jobber masse, netter denne uka og neste.. Så ungene har vært på SFO/barnehage denne uka for å avlaste litt. Hat heldigvis fri i natt :)

Har faktisk lagt på meg av all maten og godteriet i jula, så gleder meg faktisk til januar og sukkerkutt/brødkutt og treningsstart! Skal koste på meg noen PT timer for å komme i gang! Veier fortsatt over 20 kg for mye, så må komme i gang! Min utfordring til meg selv er å melde meg på et løp i september, på en mil. Så må komme meg i form til det!
Hei :)
Så bra dere har hatt en fin jul :)

Her er det også skjerpings fra nyttår (ihvertfall når vi kommer ned fra hytta :P ). Tenkte å lage en inspirasjonstråd vi kan bruke for å hjelpe hverandre :) blir ikke så mye trening på meg enda da.. Bekkenet henger litt igjen enda :/

Hvor mye våkner hun nå?:)
Sier storebror navnet hennes?
Oliver James sier "di di di" om Sølvi Elisabeth:P
Hun våkner en til to ganger ca. I natt kl 2 og kl 5, men da sov hun fra 1930 til 2 først da. Ofte våkner hun i 22-23 tiden for en flaske også. Ja han har sagt det hele tiden, men han er utrolig flink til å prate. Tror han er over gjennomsnittet der. Kan fint snakke helt vanlig med han, og eneste feil han evt har er på formulering av setningen.

Hei alle sammen!

Så kjekt du titter innom!
Skal ikke slenge deg med på slankekrigen her inne da?:D

Back
Topp