• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Fikk telefon nå om at broren min er innlagt på sykehus:( han har hvert syk siden de kom hjem fra Thailand den 28 :( ene foten er veldig håven å han klarer ikke å holde på mat eller drikke. Ingen vet enda hva det er :(

Å nei :( masse god bedring! Håper de finner ut av det :)

Fikk telefon nå om at broren min er innlagt på sykehus:( han har hvert syk siden de kom hjem fra Thailand den 28 :( ene foten er veldig håven å han klarer ikke å holde på mat eller drikke. Ingen vet enda hva det er :(
Huff da.. Får håpe de finner ut av det og at han får god bedring!

Da sover plutt på meg igjen :) blir snart for stor til det - føttene stikker ut

Synes nameitulla har tatt seg opp i kvalitet, kjøpte 1 body og tights til storesøster og det holder seg godt i vask, og er mykt og fint :) bestilte 1 body og tights på salg til babyen og :) ull er gull... Går mye i ull her altså.

Synes nameitulla har tatt seg opp i kvalitet, kjøpte 1 body og tights til storesøster og det holder seg godt i vask, og er mykt og fint :) bestilte 1 body og tights på salg til babyen og :) ull er gull... Går mye i ull her altså.
Så bra :D aldri prøvd nameit men har fått litt i gave i 68 å de ser veldig gode ut :D

Så bra :) Vi fikk body til lillegutt da han brukte 74 fra name it, den likte vi også veldig godt :)

Back
Topp