• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Yes er storebror. Ikke alltid det er så tidlig heldigvis. Stortsett 7:) Ja, vi bytter på. Stortsett mannen egentlig så sover jeg videre og lenger med snuppa etter amming:P
Godt det da:) ja vi bytter på til vanlig, men nå med baby tar han nesten alltid storebror siden jeg alltid tar natta. Men når hun sover natten igjennom bytter vi nok på igjen:)

Lager pannekaker, bader barn, vasker klær, lager lasagne, passer, mater og bysser på baby...

Og mannen...? Han har lagt seg oppe i tv stua og sover.

Gis vekk mot henting. Grr...

Lager pannekaker, bader barn, vasker klær, lager lasagne, passer, mater og bysser på baby...

Og mannen...? Han har lagt seg oppe i tv stua og sover.

Gis vekk mot henting. Grr...
Arf - r så kjedelig når det skjer.. Så bytter de én bleie og forventer å bli ansett som helter

Synes du er kjempetøff, jeg :)

Kjempebra :D

Du har du prøvd å stryke de Kina-perlene? Fikk i posten i dag :) (perler+ brett)
Ser jo fine ut, men lurer på hvordan kvaliteten er :)
Jepp :) ikke noe problem med de :) jeg har hvertfall ikke merket forskjell å har bestillt flere :) :)
Eneste var at ikke alle var helt like i fargen :p hehe jenta her er skikkelig pirkete på fargen å noen av de hvite var lysere enn de andre :p

Fikk telefon nå om at broren min er innlagt på sykehus:( han har hvert syk siden de kom hjem fra Thailand den 28 :( ene foten er veldig håven å han klarer ikke å holde på mat eller drikke. Ingen vet enda hva det er :(

Jepp :) ikke noe problem med de :) jeg har hvertfall ikke merket forskjell å har bestillt flere :) :)
Eneste var at ikke alle var helt like i fargen :p hehe jenta her er skikkelig pirkete på fargen å noen av de hvite var lysere enn de andre :p

Så bra :D Hehe tror ikke min bryr seg :P har du link til flere? Jeg kjøpte den med delfin eller hva det var sist :)

Back
Topp