lurt- ull her ogKjøpte meg jammen ullstrømpe bukse i dag.ser ikke syn på å stå ute i de andre tynne i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lurt- ull her ogKjøpte meg jammen ullstrømpe bukse i dag.ser ikke syn på å stå ute i de andre tynne i morgen![]()
ja gleder meg til middagDet er å godt da![]()
Det er mindre gøyyes hehe må få godt skikkelig over å sortere
du kan ikke ringe og få lagt av. mer rolig rett før stegetid kanskjeDet er bare det at den er på salg nå![]()
det er drita kjedelig jaDet er mindre gøyburde gjort det selv å i kommoden til mini
Vet bare ikke helt om vi skal ha dendu kan ikke ringe og få lagt av. mer rolig rett før stegetid kanskje
Ah, men da er det jo ikke sikkert dt er så galeVet bare ikke helt om vi skal ha denkun sett på nett
men den butikken er ikke inne på ett senter da så jeg håper det ikke er totalt kaos
men vi får se hva vi orker
![]()
NeiAh, men da er det jo ikke sikkert dt er så gale![]()
Usj ja tran er kliss :/ må å få tak i dråper.Usj.. Tran i går gikk fint, i dag ble det bare søl.. Og når pappaen skulle tørke fikk han det i ene øyet.. Har renset og vi har dusjet og vasket hår. Nå spiser han og halvsover. Noe sier meg det blir dråper fremover
Det då nye kjekkere ut
ToppersJaså nå følger han den nye kurven sin helt fint
er enda ett hall under der han var men det gjør ikke noe
![]()
Hølja ned!!! Er fullstendig kliss blaut, manglet ett regntrekk til søskenvogna (fant bare til bagen) også OG storebror slo seg vrang på vei hjem. Herlig!!Uffregner det så mye ?
![]()
Sånnda har jeg fått : handlet, pakket inn 5 gaver til pakkelek, skrelt poteter til middagen, vert å veid tobben, kokt flaskene hans, funnet frem klær til i morgen, å satt på en tørketrommel
føler jeg har tatt litt igjen det av vi lå å sov til kl 11
hehe
Hehe skal bake kake på søndag. Å i den skal det hele 2 melkesjokolade plater i![]()
Ja ser noe i 56 må vekk også. tror hun har vokst en del på lengde assa:O Men er jo s forkjell på str også.
Ser at lillelam dress i 62 er jo akkurat nå:O
RiskremBlir mer risgrøt på megmannen lager da vi har riskrem til i morgen
Usj.. Tran i går gikk fint, i dag ble det bare søl.. Og når pappaen skulle tørke fikk han det i ene øyet.. Har renset og vi har dusjet og vasket hår. Nå spiser han og halvsover. Noe sier meg det blir dråper fremover