• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Usj.. Tran i går gikk fint, i dag ble det bare søl.. Og når pappaen skulle tørke fikk han det i ene øyet.. Har renset og vi har dusjet og vasket hår. Nå spiser han og halvsover. Noe sier meg det blir dråper fremover

Usj.. Tran i går gikk fint, i dag ble det bare søl.. Og når pappaen skulle tørke fikk han det i ene øyet.. Har renset og vi har dusjet og vasket hår. Nå spiser han og halvsover. Noe sier meg det blir dråper fremover
Usj ja tran er kliss :/ må å få tak i dråper.
Hvordan gikk det på senteret i dag?

Sånn :D da har jeg fått : handlet, pakket inn 5 gaver til pakkelek, skrelt poteter til middagen, vert å veid tobben, kokt flaskene hans, funnet frem klær til i morgen, å satt på en tørketrommel :) føler jeg har tatt litt igjen det av vi lå å sov til kl 11 :p hehe

Kjempebra :D

Du har du prøvd å stryke de Kina-perlene? Fikk i posten i dag :) (perler+ brett)
Ser jo fine ut, men lurer på hvordan kvaliteten er :)

Ja ser noe i 56 må vekk også. tror hun har vokst en del på lengde assa:O Men er jo s forkjell på str også.
Ser at lillelam dress i 62 er jo akkurat nå:O

Ja veldig stor forskjell på str.. Mens andre igjen er nesten like samme merke men ulik str :o omslagsbodyene til hm er nesten like i 56 og 62 :P en halv cm lenger på armene og litt i lengden

Usj og æsj! D dråper her og :) orker ikke tranlukt i alle klær..

Back
Topp