• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Sånn :D da har jeg fått : handlet, pakket inn 5 gaver til pakkelek, skrelt poteter til middagen, vert å veid tobben, kokt flaskene hans, funnet frem klær til i morgen, å satt på en tørketrommel :) føler jeg har tatt litt igjen det av vi lå å sov til kl 11 :p hehe

Det forstår jeg godt!
Jeg måtte ut å det var helt ekstremt. Bilen ville å fly :o hjelpes meg.
Måtte ut å rive ned julelysene å redde de så de ikke fløy avsted å :o håper virkelig ikke det er slik i morgen. Er så mange hale folk med raketter da :(

Det tror jeg på! Helt sinnsykt! Har gidd beskjed til mannen om at han kan bare droppe raketter i morgen. Skal ifølge værmeldingen i går roe seg til stiv kuling om ikke annet. Håper folk tar hensyn i morgen altså!

Er det største som våkner så tidlig eller? Bytter dere på å stå opp?:)
Yes er storebror. Ikke alltid det er så tidlig heldigvis. Stortsett 7:) Ja, vi bytter på. Stortsett mannen egentlig så sover jeg videre og lenger med snuppa etter amming:P

Det tror jeg på! Helt sinnsykt! Har gidd beskjed til mannen om at han kan bare droppe raketter i morgen. Skal ifølge værmeldingen i går roe seg til stiv kuling om ikke annet. Håper folk tar hensyn i morgen altså!
Uff :( ja jeg har ikke kjøpt noe jeg heller. Tenkte på å kjøpe noe lite for barna men får se:( jeg liker det absolutt ikke :(
Folk handlet som gale på europrisen her på Randaberg hvertfall :o

Var på en liten roadtrip og innom et lite kjøpesenter her en tur:) Nå hviler Oliver J. snuppa sover:)

Så kjekt med arveklær da :) Kjedelig å rydde :p Her har jeg begynt å pakke vekk noe i 56 også :eek:
Ja ser noe i 56 må vekk også. tror hun har vokst en del på lengde assa:O Men er jo s forkjell på str også.
Ser at lillelam dress i 62 er jo akkurat nå:O

Herlig!! Liten sjarmør :-) Mestringsfølelse er gull! Sa hun noe om mme da?
Ja det er han virkelig :D

Ja :) hun sier jeg vet best å oppmuntrer på rett måte :) fikk masse skryt av ammingen ( har hatt henne i alle år så hun vet jeg har slitt før) å at det med mme på kvelden så ut til å funke :) han drikker mindre å mindre mme for hver kveld så ammingen får jo veldig bra :D han slukte 120 Ml i starten. Nå er vi nede i 50 Ml :D

Ja det er han virkelig :D

Ja :) hun sier jeg vet best å oppmuntrer på rett måte :) fikk masse skryt av ammingen ( har hatt henne i alle år så hun vet jeg har slitt før) å at det med mme på kvelden så ut til å funke :) han drikker mindre å mindre mme for hver kveld så ammingen får jo veldig bra :D han slukte 120 Ml i starten. Nå er vi nede i 50 Ml :D

Det er jo helt toppers!!! Godt jobba!

Back
Topp