• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Her i huset sverger vi til ull, skjønner ikke at folk klarer leve uten :p Vi liker godt å være ute da så det er et must her, orker ikke være kald:p

Favorittmerkene her er lillelam, lanullva og hust and claire til barna og kari traa, lanullva og ullvang til oss voksne :)

Her i huset sverger vi til ull, skjønner ikke at folk klarer leve uten :p Vi liker godt å være ute da så det er et must her, orker ikke være kald:p

Favorittmerkene her er lillelam, lanullva og hust and claire til barna og kari traa, lanullva og ullvang til oss voksne :)

Vi er også glad i ull :D

Nå sovna snuppa her i senga med meg, får se hvor lenge det varer :p igår var det av og på til kl 0300 så håper på litt tidligere kveld :D

I går sov hun hele kvelden, i kveld er hun våken :P viktig å variere litt da kanskje :P

Jeg liker også lillelam, og også Joha :) synes de tåler vask godt. Har en body fra Hust&Claire, men ikke testet den enda. Den er ull og bomull, da :)

Fikk byttet noen gaver idag (ikke julegaver), kjekt. Fikk tilgodekort på 250kr på en av butikkene da, får bruke det når jeg trenger noe nytt til snuppene :)

Ellers vurderer jeg å selge en vogn og heller kjøpe søskenvogn. Fikk kjøpt søskenbrett/ståbrett for 70kr idag, men kjenner det hadde vært kjekt å trille begge to i én vogn de gangene vi må ha med begge ut, men vet ikke om det er noe vits siden 2,5-åringen snart slutter med vogn uansett? Men ser at enkelte søsken/tvillingvogner kan gjøres om til "singlevogn", der den delen som skulle vært søskensete (f.eks hvis 2,5-åringen slutter med vogn) kan gjøres om til handlekurv :) smart :) ! En kurv man kan klikke på plass.
Men da må jeg selge en vogn... Hva hadde dere gjort? Har fått tak i ståbrett, men hvis vi må til byen så er det lite sannsynlig at toåringen klarer å stå/gå hele veien og det er ikke bare bare å bære 16 kg på armen :/ men er ikke SÅ ofte vi er i den situasjonen heller, men..

Fikk byttet noen gaver idag (ikke julegaver), kjekt. Fikk tilgodekort på 250kr på en av butikkene da, får bruke det når jeg trenger noe nytt til snuppene :)

Ellers vurderer jeg å selge en vogn og heller kjøpe søskenvogn. Fikk kjøpt søskenbrett/ståbrett for 70kr idag, men kjenner det hadde vært kjekt å trille begge to i én vogn de gangene vi må ha med begge ut, men vet ikke om det er noe vits siden 2,5-åringen snart slutter med vogn uansett? Men ser at enkelte søsken/tvillingvogner kan gjøres om til "singlevogn", der den delen som skulle vært søskensete (f.eks hvis 2,5-åringen slutter med vogn) kan gjøres om til handlekurv :) smart :) ! En kurv man kan klikke på plass.
Men da må jeg selge en vogn... Hva hadde dere gjort? Har fått tak i ståbrett, men hvis vi må til byen så er det lite sannsynlig at toåringen klarer å stå/gå hele veien og det er ikke bare bare å bære 16 kg på armen :/ men er ikke SÅ ofte vi er i den situasjonen heller, men..

Bugaboo donkey du tenker på? Vi så litt på den, syns det så veldig smart ut! Men syns prisen var litt heftig.. Så endte opp med en Tfk twinner twist. Liker den godt og brukes hver dag når jeg henter i Bhg :) 18 mnd mellom mine minste..

God morgen :) ønsker dere alle en fin siste dag på dette fantastiske året

Da kjører vi en update på denne siste dagen :P

Vedlegg

• 1451553494476.jpg
    1451553494476.jpg
    59,9 KB · Visninger: 5
  • 1451553501452.jpg
    1451553501452.jpg
    55,9 KB · Visninger: 4
  • 1451553512728.jpg
    1451553512728.jpg
    57,4 KB · Visninger: 4
  • 1451553522592.jpg
    1451553522592.jpg
    51,8 KB · Visninger: 4
  • 1451553536355.jpg
    1451553536355.jpg
    55 KB · Visninger: 4
  • 1451553545683.jpg
    1451553545683.jpg
    54,8 KB · Visninger: 4
  • 1451553554423.jpg
    1451553554423.jpg
    53,6 KB · Visninger: 4
  • 1451553561673.jpg
    1451553561673.jpg
    54 KB · Visninger: 4
Her blir det rett og slett ferdigkjøpte iskaker...jeg orker ikke...skule lage i går...men fikk ikke mulighet...lille hadde aua:(:(

Godt det da:) ja vi bytter på til vanlig, men nå med baby tar han nesten alltid storebror siden jeg alltid tar natta. Men når hun sover natten igjennom bytter vi nok på igjen:)
Hvor mye våkner hun nå?:)
Sier storebror navnet hennes?
Oliver James sier "di di di" om Sølvi Elisabeth:P

Lager pannekaker, bader barn, vasker klær, lager lasagne, passer, mater og bysser på baby...

Og mannen...? Han har lagt seg oppe i tv stua og sover.

Gis vekk mot henting. Grr...
åhh arrrghh...da hadde synnøve klikka i vinkel om det var mi mann:P

Fikk telefon nå om at broren min er innlagt på sykehus:( han har hvert syk siden de kom hjem fra Thailand den 28 :( ene foten er veldig håven å han klarer ikke å holde på mat eller drikke. Ingen vet enda hva det er :(
nei oisann:( Huff og huff:( Hvor gammel er han?
Vet noe mer nå?
Sender masse klemmer<3
Masse god bedring

Back
Topp