Nei, ble invitert til noen venner - men bør 10 min unna, så mulig å reise hjem hvis lille blir overtrøttGod morgen![]()
Lige mådeHjemme i kveld?
Dere er på hytta var det ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ble invitert til noen venner - men bør 10 min unna, så mulig å reise hjem hvis lille blir overtrøttGod morgen![]()
Lige mådeHjemme i kveld?
KoseligNei, ble invitert til noen venner - men bør 10 min unna, så mulig å reise hjem hvis lille blir overtrøtt![]()
Dere er på hytta var det ikke?
Gleder meg veldig!![]()
Nå har strømpebuksa rakna for 3 gang.. Så nå gidder jeg ikke mer... Haha... Er bare oss her hjemme alikevel...![]()
Nei, kjøpt på slakteriNamnoen som har jaktet?
Vi ble nettopp enig om at vi ikke gidder å skifteHehe er det så farligVi er også hjemme, har ikke giddi pynte oss
Snuppa har på strikka ullkjole da
![]()
Vi ble nettopp enig om at vi ikke gidder å skifteså her blir antrekket jeans og fleece-jakke
![]()
Hehe er det så farligVi er også hjemme, har ikke giddi pynte oss
Snuppa har på strikka ullkjole da
![]()
Juli 2013Ja stemmer. Når er din født igjen?
Fin kveld, men plutt er overtrøtt og finner ikke roen. Barna i huset er jo i hundre for raketteneDa har jeg faktisk gått og lagt megtar et par timer til sengs med litt tv-titting og soving før rakettene
lille sover i stua med pappa'n og besteforeldrene
![]()
Har dere en fin kveld?
Ser det fra innsiden av huset - så mulig jeg sniktitter når vi kommer så langtTror jeg skal våge meg ut og se på fyrverkeri allikevel, så kan gubben passe lille imens. Om han sover, hører han at hun skriker eventuelt. Men han trodde han skulle holde seg våkener redd jeg angrer om ikke
Ikke så lett da nei :/ går ikke å legge han på et annet rom?Fin kveld, men plutt er overtrøtt og finner ikke roen. Barna i huset er jo i hundre for rakettene![]()
Hr ser jeg kkke noe, så må ut, men greit medlitt frisk luftSer det fra innsiden av huset - så mulig jeg sniktitter når vi kommer så langt![]()