• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Nei, ble invitert til noen venner - men bør 10 min unna, så mulig å reise hjem hvis lille blir overtrøtt :)

Dere er på hytta var det ikke?
Koselig :)

Vi er på hytta til svigers ja :) tror jeg må ha en liten dupp etter middag hvis jeg skal være våken kl tolv :P

Vi hadde baconsurret svin indrefilet med fløtegratinerte poteter og stekte tomater :)

Gleder meg veldig! :-)

Nå har strømpebuksa rakna for 3 gang.. Så nå gidder jeg ikke mer... Haha... Er bare oss her hjemme alikevel... :-)

Hehe er det så farlig :) Vi er også hjemme, har ikke giddi pynte oss :P Snuppa har på strikka ullkjole da :)

Da har jeg faktisk gått og lagt meg :P tar et par timer til sengs med litt tv-titting og soving før rakettene ;) lille sover i stua med pappa'n og besteforeldrene :)
Har dere en fin kveld?

Tror jeg skal våge meg ut og se på fyrverkeri allikevel, så kan gubben passe lille imens. Om han sover, hører han at hun skriker eventuelt. Men han trodde han skulle holde seg våken :) er redd jeg angrer om ikke

Da har jeg faktisk gått og lagt meg :P tar et par timer til sengs med litt tv-titting og soving før rakettene ;) lille sover i stua med pappa'n og besteforeldrene :)
Har dere en fin kveld?
Fin kveld, men plutt er overtrøtt og finner ikke roen. Barna i huset er jo i hundre for rakettene ;)

Tror jeg skal våge meg ut og se på fyrverkeri allikevel, så kan gubben passe lille imens. Om han sover, hører han at hun skriker eventuelt. Men han trodde han skulle holde seg våken :) er redd jeg angrer om ikke
Ser det fra innsiden av huset - så mulig jeg sniktitter når vi kommer så langt :)

Back
Topp