Skravletråd

Ååh det er så herlig å se når de koser seg sånn :) Høres ut som et ordentlig sjarmtroll lille din!

Her reagerer han på kullsyre og melk, og sikkert andre ting. Har ikke helt knekt koden :/
Han er virkelig et sjarmtroll ja:D
Skal sove hos besteforeldrene i natt, og snakker ikke om annet nå:P

Okei. Ikke så lett nei. Vet ikke hvor raskt man på holde seg vekke før man ser endring hos lille heller. drakk jo ikke noe brus igår for eks...men hun var urolig og skrek for det.
Førstegangs på det feltet der selv:P for med oliver kunne jeg drikke flaske etter flaske med brus uten noen reaksjon

Han er virkelig et sjarmtroll ja:D
Skal sove hos besteforeldrene i natt, og snakker ikke om annet nå:P

Okei. Ikke så lett nei. Vet ikke hvor raskt man på holde seg vekke før man ser endring hos lille heller. drakk jo ikke noe brus igår for eks...men hun var urolig og skrek for det.
Førstegangs på det feltet der selv:P for med oliver kunne jeg drikke flaske etter flaske med brus uten noen reaksjon
Nei, ikke lett å finne ut av hva det er og hvor lenge det er i systemet vårt /deres :O

Positive et at det gir en god grunn til å holde seg unna brus og annet usunt ^-^

Håper i alle fall at det ordner seg straks for dere.

Nei, ikke lett å finne ut av hva det er og hvor lenge det er i systemet vårt /deres :O

Positive et at det gir en god grunn til å holde seg unna brus og annet usunt ^-^

Håper i alle fall at det ordner seg straks for dere.
Nei, men skal nok finne ut av det til slutt. De kan jo reagere på så mye de 3 første mnd spesielt. Så små og sensitive.

hehe god husk du.
Gjorde det ja, men så ble jeg usikker på de ...så ble ikke noe kjøp:p
Stemmer det - er det de du tenker på nå da, eller mer generelt lyst på sko?

Har ett par som jeg bruker til de dør - så kjøper en gang i året ca

Stemmer det - er det de du tenker på nå da, eller mer generelt lyst på sko?

Har ett par som jeg bruker til de dør - så kjøper en gang i året ca
Nei, de har jeg glemt vekk...kosta 1899 og når jeg er i tvil kjøper jeg ikke de da. 500 noe annet kanskje men...

Så etter noen andre...lave...stilfulle støvletter. hmm

Middag? Her har jeg ikke bestemt meg, som vanlig :P

Klippa luggen til lillegutt :P det ble interessant :P

Back
Topp