samme her. ble bedt på lunsj,men takket nei.Ja ingen store planerSå rolig det kan få blitt da, med tre små i hus
Dere da?
oliver j skal sove hos besteforeldrene i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme her. ble bedt på lunsj,men takket nei.Ja ingen store planerSå rolig det kan få blitt da, med tre små i hus
Dere da?
Han er virkelig et sjarmtroll jaÅåh det er så herlig å se når de koser seg sånnHøres ut som et ordentlig sjarmtroll lille din!
Her reagerer han på kullsyre og melk, og sikkert andre ting. Har ikke helt knekt koden :/
Nei, ikke lett å finne ut av hva det er og hvor lenge det er i systemet vårt /deres :OHan er virkelig et sjarmtroll ja
Skal sove hos besteforeldrene i natt, og snakker ikke om annet nå
Okei. Ikke så lett nei. Vet ikke hvor raskt man på holde seg vekke før man ser endring hos lille heller. drakk jo ikke noe brus igår for eks...men hun var urolig og skrek for det.
Førstegangs på det feltet der selvfor med oliver kunne jeg drikke flaske etter flaske med brus uten noen reaksjon
Nei, men skal nok finne ut av det til slutt. De kan jo reagere på så mye de 3 første mnd spesielt. Så små og sensitive.Nei, ikke lett å finne ut av hva det er og hvor lenge det er i systemet vårt /deres :O
Positive et at det gir en god grunn til å holde seg unna brus og annet usunt ^-^
Håper i alle fall at det ordner seg straks for dere.
Vi får absolutt håpe detNei, men skal nok finne ut av det til slutt. De kan jo reagere på så mye de 3 første mnd spesielt. Så små og sensitive.
Har ikke du satt noen av?hm vil ha noe sko![]()
hehe god husk du.Har ikke du satt noen av?
Her sover begge ogsåVi får absolutt håpe det
Min sover ennå - så så ille kan det ikke ha vært![]()
Stemmer det - er det de du tenker på nå da, eller mer generelt lyst på sko?hehe god husk du.
Gjorde det ja, men så ble jeg usikker på de ...så ble ikke noe kjøp![]()
Ja veldig greit akkurat nå kjenner jegSå deilig da
Greit for en 1. Januar![]()
Nei, de har jeg glemt vekk...kosta 1899 og når jeg er i tvil kjøper jeg ikke de da. 500 noe annet kanskje men...Stemmer det - er det de du tenker på nå da, eller mer generelt lyst på sko?
Har ett par som jeg bruker til de dør - så kjøper en gang i året ca
Når fylte han igjen?Driver og inviterer til bursdag![]()
Når fylte han igjen?![]()
Både barneselskap og for familie?
Fikkmsove kl 09Sovnet igjen etter jeg skrev her - det håper jeg du fikk og, etter hvert![]()
Koselig7. Janfeirer helga etter. To selskaper ja
![]()