Ja det er detHar alltid overskudd av ferie, men er alltid kaos på jobben - alle vil ha fri, så sjefen prøver å fordele litt.
Sånn sett veldig grei periode å være i permisjon i![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er detHar alltid overskudd av ferie, men er alltid kaos på jobben - alle vil ha fri, så sjefen prøver å fordele litt.
Sånn sett veldig grei periode å være i permisjon i![]()
Hehe, det har jeg tenkt mange ganger jeg ogVar ute å gikk en liten tur med storesøster og lille i vogna i dag.. Så begynte jeg å tenke på hvem dere egentlig er... Bak disse kallenavnene.. Man lager seg jo litt bilde av hvordan den og den ser ut osv... Lurer på om det hadde stemt overens med virkeligheten.. Litt festlig...![]()
Jeg må nok gjøre no med gifteringen min. Ikke fått brukt den på snart et halvt år :O Så hvis den enda ikke passer om noen mnd, så får jeg vel ta den med til gullsmed.Vert å fått byttet ringenendelig
fikk den på med en gang
den mannen hadde kjøpt var nesten 10 nummer for stor tihi
![]()
Ikke bare bare med ringer å graviditet nei. Men det tror jeg går seg fint tilJeg må nok gjøre no med gifteringen min. Ikke fått brukt den på snart et halvt år :O Så hvis den enda ikke passer om noen mnd, så får jeg vel ta den med til gullsmed.
Håper det! Ser for meg at det blir dyrt å måtte gjøre den større. Hvis det i det hele tatt er mulig?Ikke bare bare med ringer å graviditet nei. Men det tror jeg går seg fint til![]()
Det er veldig greit daSøkt barnehageplass idag, det var rart når mini bare er 7 ukerhadde storebror hjemme til han var 21mnd, hun er skal i bhg når hun er 1 år, og jeg skal jobbe fra hun er 10mnd
Jeg jobber heldigvis i den bhgen, så får sitt henne ila dagen![]()
Det er mulig. Hvertfall vet jeg om flere som har gjort det. Men det koster nok litt ja :/Håper det! Ser for meg at det blir dyrt å måtte gjøre den større. Hvis det i det hele tatt er mulig?
Egentlig ikke nei...men ble litt feil å skrive hele kanskjeLiten famille da eller?
Hva strikker duSløv dag på oss - sett på Home, strikket litt mens guttene sov.
Ironisk nok våknet han sekundet kroppen min bestemte det var tid for do... :/
bra der og...samme med stylepitIkke prøvd der enda![]()
oi såpass hehe. hvor store fingre tror han du harVert å fått byttet ringenendelig
fikk den på med en gang
den mannen hadde kjøpt var nesten 10 nummer for stor tihi
![]()
Hehe ha det har jeg å tenkt påmen vi fra Stavanger må jo møtes snart
![]()
Blir sikkert helt kongeAldri vært selv, så blir første gang![]()
Hehe tror ikke bankkontoen har fått av flere siderbra der og...samme med stylepit
Han trodde jeg hadde like store som hansoi såpass hehe. hvor store fingre tror han du harhaha
Får satse på at jeg slipperDet er mulig. Hvertfall vet jeg om flere som har gjort det. Men det koster nok litt ja :/
Her er det film, baby hos faren å rester av middagen som varmes oppSovende baby, potetgull og hockey på paden... Perfekt... :-D