Skravletråd

Var ute å gikk en liten tur med storesøster og lille i vogna i dag.. Så begynte jeg å tenke på hvem dere egentlig er... Bak disse kallenavnene.. Man lager seg jo litt bilde av hvordan den og den ser ut osv... Lurer på om det hadde stemt overens med virkeligheten.. Litt festlig... :-)
Hehe, det har jeg tenkt mange ganger jeg og:)

Vert å fått byttet ringen :D endelig :D fikk den på med en gang :D den mannen hadde kjøpt var nesten 10 nummer for stor tihi :p
Jeg må nok gjøre no med gifteringen min. Ikke fått brukt den på snart et halvt år :O Så hvis den enda ikke passer om noen mnd, så får jeg vel ta den med til gullsmed.

Søkt barnehageplass idag, det var rart når mini bare er 7 uker :p hadde storebror hjemme til han var 21mnd, hun er skal i bhg når hun er 1 år, og jeg skal jobbe fra hun er 10mnd :o

Jeg jobber heldigvis i den bhgen, så får sitt henne ila dagen :)

Søkt barnehageplass idag, det var rart når mini bare er 7 uker :p hadde storebror hjemme til han var 21mnd, hun er skal i bhg når hun er 1 år, og jeg skal jobbe fra hun er 10mnd :o

Jeg jobber heldigvis i den bhgen, så får sitt henne ila dagen :)
Det er veldig greit da :D
Blir jammen rart å begynne å jobbe igjen :o

Liten famille da eller?
Egentlig ikke nei...men ble litt feil å skrive hele kanskje:P men når jeg skriver det mener jeg liksom flere enn kun oss her i huset:P

Men skal vi se...det blir...
oss
søss til mann med fam.
svigers
tante og onkel til mannen + 2 av deres barn med familie.
og de selv.

Back
Topp