Skravletråd

Var ute å gikk en liten tur med storesøster og lille i vogna i dag.. Så begynte jeg å tenke på hvem dere egentlig er... Bak disse kallenavnene.. Man lager seg jo litt bilde av hvordan den og den ser ut osv... Lurer på om det hadde stemt overens med virkeligheten.. Litt festlig... :)
har jo en bildetråd på skjult hvor en del har bilde iallefall:Dhusker ikkke hva den heter i farten.
men ja spennnende:D

Mannen protesterte på restemiddag i går, så da ble det lite julete lasagne:) hehe. Rester i dag i stede. Er lite innom skravletråden for tiden, så henger ikke med merker jeg. Leser litt her og der:P har alle en fin romjul?:)

2-3 uker tenker jeg..
Okei. kjipt.
Er jo Alita som er ansvarlig der. Hun er ikke så aktiv, eller lenge siden jeg har sett.Er vel bare innom .
Men Tamara må jo kunne overstyre det der. Så kan jo evt. høre med henne om hun bare kan fikse det?
Hun fikset for meg bare engang på okt 13 med Oliver J:)

Sløv dag på oss - sett på Home, strikket litt mens guttene sov.

Ironisk nok våknet han sekundet kroppen min bestemte det var tid for do... :/

Var ute å gikk en liten tur med storesøster og lille i vogna i dag.. Så begynte jeg å tenke på hvem dere egentlig er... Bak disse kallenavnene.. Man lager seg jo litt bilde av hvordan den og den ser ut osv... Lurer på om det hadde stemt overens med virkeligheten.. Litt festlig... :-)
Hehe ha det har jeg å tenkt på :) men vi fra Stavanger må jo møtes snart :D

Vert å fått byttet ringen :D endelig :D fikk den på med en gang :D den mannen hadde kjøpt var nesten 10 nummer for stor tihi :p

Back
Topp